احدی: قراردادم تا انتها بازی های آسیایی اندونزی است، امیدوارم شرمسار اعتماد دوستان نشوم

به گزارش تاورنا، سرمربی تیم ملی بوکس گفت: قرار است تا سرانجام بازی های آسیایی جاکارتا در اندونزی در خدمت تیم ملی باشم.

احدی: قراردادم تا انتها بازی های آسیایی اندونزی است، امیدوارم شرمسار اعتماد دوستان نشوم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد بازگشت به تیم ملی گفت: دوستان تکلیفی را روی دوش من گذاشتند و باید با توجه به کار بسیار سختی که در پیش داریم همه حمایت نمایند. امیدوارم من نیز شرمسار اعتماد و محبت دوستان نشوم و در مدت باقی مانده تا بازی های آسیایی جاکارتا یاریی را انجام داده باشم.

وی در مورد اینکه قرارداد او چند ساله است، گفت: قرار است تا انتها بازی های آسیایی جاکارتا در اندونزی در خدمت تیم ملی باشم. اگر در این مدت نیز من را نخواهند هیچ مسئله ای ندارد و اگر بخواهند نیز با تیم ملی خواهم بود.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد دستیاران خود عنوان نمود: قرار است علی مظاهری، اسدالله جوهری و سعید نوروزی به عنوان مربی با تیم ملی همکاری نمایند و میثم شفیعی نیز کار بدنسازی را برعهده داشته باشد.

احدی در مورد اینکه مانند دوره گذشته باز از تجربیات غلامحسین نهرودی در کنار تیم ملی استفاده خواهد بود، بیان نمود: در حال حاضر نیز نهرودی در کنار تیم ملی است و ما زیر پرچم ایشان هستیم و از تجربیات نهرودی استفاده خواهیم کرد. نه تنها نهرودی بلکه هر شخص دیگری که بتواند به ما یاری کند با تمام وجود از او استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شاهد بازگشت قهرمانان باتجربه به تیم ملی خواهیم بود، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در هفته گذشته در سنندج برگزار گردید و فدراسیون حضور تمامی قهرمانان را الزامی دانسته بودم اما بعضی بوکسورها مانند احسان روزبهانی و سالار غلامی خارج از کشور بودند و شرایط حضور در انتخابی را نداشتند. بعضی دیگر نیز مصدوم بودند و امکان حضور در مسابقات قهرمانی کشور را پیدا نکردند به همین دلیل من همه را به تیم ملی دعوت خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس توضیح داد: با مشورت کمیته فنی اسامی 20 بوکسور را یادداشت کردیم و قرار است در مرحله بعد انتخابی تیم ملی حضور داشته و برای عضویت در تیم به مصاف هم بروند.

احدی در مورد اینکه به نتیجه گیری در بازی های آسیایی اندونزی امیدوار است، گفت: تمام سعی و کوشش خود را انجام می دهم تا شرمسار مردم نشویم و قول می دهیم برای بهترین نتیجه کوشش کنیم. این تیم نیز برای احدی و سایر اعضای کادرفنی نیست و متعلق به تمامی مربیان زحمتکش، روسای هیئت ها و ورزشکاران است و به حمایت آنها احتیاج دارد. رسانه ها نیز باید در کنار تیم ملی باشند تا شرمسار نشویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 443

به "احدی: قراردادم تا انتها بازی های آسیایی اندونزی است، امیدوارم شرمسار اعتماد دوستان نشوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احدی: قراردادم تا انتها بازی های آسیایی اندونزی است، امیدوارم شرمسار اعتماد دوستان نشوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید