المپیکی شدن در لحظه آخر، صادقیان: مسابقه سختی بود اما به فینال رسیدم

به گزارش تاورنا، تیرانداز جوان ایران پس از کسب سهمیه المپیک 2020 گفت: تا لحظه آخر فینالیست شدنم تعیین نبود و به همین دلیل فشار زیادی را تحمل کردم.

المپیکی شدن در لحظه آخر، صادقیان: مسابقه سختی بود اما به فینال رسیدم

به گزارش خبرنگاران، آرمینا صادقیان تیرانداز جوان ایران در جام جهانی برزیل پیروز شد سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کند. او در ماده تفنگ بادی ضمن کسب سهمیه المپیک به فینال راه یافت و در صندلی چهارم ایستاد. این تیرانداز در گفت و گو با خبرنگاران، به جام جهانی برزیل اشاره و اعلام کرد: این مسابقات آخرین جام جهانی ای است که در آن سهمیه المپیک توزیع می گردد. خوشبختانه در ماده تفنگ بادی با یک رکورد خوب وارد فینال شدم و از آنجایی که 6 ورزشکار از 8 نفر فینالیست مسابقات، قبلا سهمیه المپیک گرفته بودند، من و ورزشکار چین تایپه سهمیه المپیک را کسب کردیم.

او در ادامه اضافه نمود: رقابت سختی داشتم و تا لحظه آخر فینالیست شدنم تعیین نبود به همین دلیل فشار زیادی را تحمل کردم. واقعا مسابقه سختی بود اما خوشبختانه به فینال رسیدم.

صادقیان در خصوص عملکرد خوب خود در فینال تفنگ بادی گفت: در فینال شرایط به گونه ای بود که می توانستم به عنوان تمرینی برای المپیک به آن نگاه کنم در نتیجه تیرهای خوبی زدم و تجربه خوبی کسب کردم. امیدوارم از این تجربه در المپیک به خوبی استفاده کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات، برنامه ریزی نموده بود؟ گفت: برای هر مسابقه برنامه ریزی می کنیم که نتیجه خوبی بگیریم. با این تفکر به این مسابقات نیامدم که باید حتما سهمیه المپیک بگیرم چون برای هر مسابقه ای کوششم را کردم تا بهترین رکورد را بزنم و به نتیجه مورد نظرم برسم.

او در این مورد اضافه نمود: تیراندازی رشته ای غیرقابل پیش بینی است و محتمل است با یک تیر بد نتیجه کاملا در جدول تغییر کند. در جام جهانی مونیخ هم تمام کوششم را کردم و نفر نهم جدول مقدماتی شدم اما هشت نفر به فینال راه پیدا کردند. واقعا می دانستم که در مسابقه بعدی می توانم بهتر عمل کنم.

این تیرانداز در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به کمبود فشنگ در ایران تا المپیک می تواند به آمادگی کامل برسد، اعلام کرد: از آنجایی که رشته اصلی ام تفنگ بادی است ، نمی توانم در بحث فشنگ به صورت قطعی بگویم که شرایط چگونه است.

صادقیان در سرانجام به مسابقات باقی مانده برای کسب سهمیه المپیک اشاره نمود و گفت: برای کسب سهمیه المپیک مسابقات قطر را هم داریم. امیدوارم دیگر ملی پوشان سهمیه بگیرند و شرایط بهتر گردد. حمایت های فدراسیون و کوشش مسئولان برای بهتر کردن شرایط اردوها و مسابقات جای تشکر دارد. علاوه بر این اگر کوشش مربیان نباشد شاید این مسائل برایمان واضح تر گردد اما با کوشش آن ها خیلی از مسائل پوشید می گردد و بهتر برای المپیک آماده می شویم. به همین دلیل از آن ها هم تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 383

به "المپیکی شدن در لحظه آخر، صادقیان: مسابقه سختی بود اما به فینال رسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیکی شدن در لحظه آخر، صادقیان: مسابقه سختی بود اما به فینال رسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید