بازگشت دوباره کرونا به چین؛ پکن شرایط فوق العاده گرفت

به گزارش تاورنا، خبرنگاران : با گسترش بیشتر ویروس کرونا در چین، در پایتخت و شهرهای عظیم این کشور شرایط فوق العاده اعلام شده و مقررات سخت تری وضع شده است.

بازگشت دوباره کرونا به چین؛ پکن شرایط فوق العاده گرفت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، با گسترش بیشتر ویروس کرونا در چین، در پایتخت و شهرهای عظیم شرایط فوق العاده اعلام شده و مقررات سخت تری وضع شده، دولت به طور مرتب از مردم تست می گیرد و آنها را با شتاب بیشتری واکسینه می نماید.

دولت چین در پکن شرایط فوق العاده اعلام نموده و از شهروندان خواسته است تا جای ممکن خانه را ترک ننمایند. در محله شونی، از محلات عظیم پکن که میزان سرایت بیماری بالاست، حالت جنگی اعلام شده و برای تمام 800 هزار نفر ساکنان این محله تست کرونا صورت گرفته است.

در محله دیگری به نام چائویانگ از 234 هزار و 413 نفر تست گرفته شده است که گفته می گردد هیچ پاسخ مثبتی در میان آنها نبوده است. اهالی تنها با ارائه نتیجه تست خود می توانند محله را ترک نمایند.

چین هر چند پیروز شده تا حد زیادی کرونا را تحت کنترل در آورد اما همچنان مواردی پراکنده در میان شهروندان مشاهده می گردد.

به گفته رسانه های جمعی چین، مقام های بهداشتی این کشور قصد دارند به 50 میلیون نفر از گروه های حساس در برابر ویروس را تا ماه فوریه که تعطیلات سال نو شروع می گردد، واکسن بزنند.

دولت همچنین از کارمندان تقاضا نموده است که از اول ژانویه تا شروع تعطیلات شهر را ترک ننمایند. از همگان خواسته شده است که در این برهه زمانی از مسافرت خودداری ورزند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1419

به "بازگشت دوباره کرونا به چین؛ پکن شرایط فوق العاده گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دوباره کرونا به چین؛ پکن شرایط فوق العاده گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید