بریمانلو: مسئولان وزارت ورزش به تعهدات مالی خود عمل کردند، به هیچ وجه برای حضور در المپیک ناامید نیستم

به گزارش تاورنا، ملی پوش جودوی کشورمان گفت: مسئولان وزرات ورزش و فدراسیون به تعهدات مالی شان عمل کردند و امیدوارم در آینده نیز شاهد ادامه این حمایت ها باشم.

بریمانلو: مسئولان وزارت ورزش به تعهدات مالی خود عمل کردند، به هیچ وجه برای حضور در المپیک ناامید نیستم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

محمد محمدی بریمانلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: به لطف خدا شرایط خوبی دارم و تمریناتم را در شرایط مناسبی دنبال می کنم. باید از مسئولان وزارت ورزش تشکر کنم که به تعهداتی که برای ورزشکاران المپیکی داده بودند، عمل کردند و حقوق شش ماه مرا نیز واریز کرده اند.

وی ادامه داد: البته مسئولان فدراسیون نیز با تمام مشکلاتی که وجود دارد به صورت منظم حقوق مرا پرداخت کردند و شرایطی را پدید آوردند که بتوانم در آرامش تمریناتم را دنبال کنم. امیدوارم موضوع رقابت های جهانی نیز در ادامه مدنظر قرار بگیرد.

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی جودو گفت: به هیچ وجه برای حضور در المپیک ناامید نیستم و به همین منظور تمریناتم را به صورت مرتب پیگیری می کنم. شرایط آمادگی جسمانی ام نسبتاً خوب است و در این روزها که موضوع بیماری کرونا نیز مطرح است سعی می کنم حداقل تمرینات هوازی را پیگیری کنم.

بریمانلو گفت: در شش ماه گذشته شاید تنها چند روز از تمرینات دور بودم و سعی کردم با مشورت از رئیس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی حتی در بجنورد نیز برنامه های آماده سازی را دنبال کنم. البته امیدوارم با رفع تعلیق بتوانم باز هم به کمپ های تمرینی و مسابقات برون مرزی اعزام شوم تا فرایند آماده سازی ام را بهتر دنبال کنم.

ملی پوش جودوی کشورمان شرح داد: خوشبختانه این روزها در جودو همدلی و اتحاد خوبی شکل گرفته است و همین موضوع می تواند نوید روزهای خوبی را برای آینده این رشته بدهد. جا دارد از تلاش تمام مسئولانی که در این راه قدم گذاشتند و با نگاه ملی به موضوع نگاه کردند، تشکر کنم. امیدوارم در آینده نیز شاهد همدلی هر چه بیشتر خانواده جودو باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 830

به "بریمانلو: مسئولان وزارت ورزش به تعهدات مالی خود عمل کردند، به هیچ وجه برای حضور در المپیک ناامید نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریمانلو: مسئولان وزارت ورزش به تعهدات مالی خود عمل کردند، به هیچ وجه برای حضور در المپیک ناامید نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید