ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا ناقص اعلام شد ، نبرد انتقامی یزدانی با دیوید تیلور

به گزارش تاورنا، تیم ملی کشتی آزاد آمریکا ترکیب خود را برای حضور در مسابقات جهانی معرفی کرد. ترکیبی 9 نفره و ناقص اما با یک چهره مهم برای ایران؛ یعنی دیوید تیلور که مسابقه او با حسن یزدانی نبرد ویژه سال جاری است.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا ناقص اعلام شد ، نبرد انتقامی یزدانی با دیوید تیلور

به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی کشتی آزاد آمریکا ترکیب خود را برای حضور در مسابقات دنیای معرفی کرد. ترکیبی 9 نفره و ناقص اما با یک چهره مهم برای ایران؛ یعنی دیوید تیلور که مسابقه او با حسن یزدانی نبرد ویژه سال جاری است.

تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در مسابقات دنیای مجارستان در حالی معرفی شده که متشکل از ترکیبی قدرتمندانه و خوب اما ناقص است که با وجود استفاده از ستاره های مطرح و نامدار ، می تواند در راه قهرمانی در مسابقات دنیای بوداپست با مسائل زیادی روبرو گردد.

در ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات دنیای مجارستان در وزن 57 کیلو گرم توماس گیلمان، در وزن 61 کیلو گرم جو کولون، در وزن 65 کیلو گرم لوگان استیبر، در وزن 70 کیلوگرم جیمز گرین، در وزن 74 کیلو گرم جردن باروفس، در وزن 79 کیلو گرم کایل دایک، در وزن 86 کیلو گرم دیوید تیلور ، در وزن 92 کیلو گرم جی دن کاکس و در وزن 97 کیلو گرم کایل اسنایدر انتخاب شده اند.

این تیم در وزن 130 کیلو گرم کشتی گیری را معرفی نکرده است که شاید همین مانع از قهرمانی احتمالی این تیم در مسابقات دنیای گردد اما با اینحال این تیم کشتی گیرانی را در ترکب خود دارد که می توانند مسابقات دنیای را برای علاقه مندان به این رشته جذاب و دیدنی نمایند. حضضور جردن باروفس و کایل اسنایدر فقط بخشی از این جذابیت ها است که البته باید به آنها نفراتی مثل دیوید تیلور را هم اضافه نمود.

نکته مهم این ترکیب هم حتما حضور دیوید تیلور در ترکیب این تیم در وزن 86 کیلو گرم است. او باید در مسابقات دنیای با حسن یزدانی روبرو گردد؛ رقابتی سخت و سخت که می تواند یکی از جذابترین مسابقات این دوره مسابقات دنیای مجارستان گردد.

تیلور در جام دنیای کرمانشاه که دو سال پیش برگزار گردید، یزدانی را با ضربه فنی شکست داد و به جز یزدانی هم هربار با کشتی گیران ایرانی روبرو شده برنده بوده و حالا نبرد یزدانی با این کشتی گیر می تواند یک رقابت انتقامی مهم باشد؛ چرا که یزدانی از انگیزه های کافی برای شکست دادن این کشتی گیر بلند بالای آمریکایی برخوردار است.

تیلور سال گذشته در مسابقات دنیای فرانسه حضور نداشت اما بعد از قهرمانی یزدانی توییت کرد و راه شکست دادن یزدانی را به رقبای او گوشزد کرد. تیلور معتقد است که راه شکست دادن یزدانی این است که کشتی گیر مقابل او 2 دقیقه مقاومت کند و از کار کردن دستان یزدانی خسته نگردد. حالا باید منتطر ماند و دید که خود تیلور می تواند با این راه به موفقیت برسد یا نه؟ او یکبار این کار را انجام داده و باید دید آیا باز هم می تواند در صورت رویارویی با یزدانی برنده باشد یا اینکه یک طلای دنیا دیگر در انتظار حسن یزدانی است؟

با توجه به نفراتی که در وزن 86 کیلو گرم مسابقات دنیای مجارستان حضور دارند، حسن یزدانی شاخص ترین چهره است که شاید مهمترین رقیب او همین دیوید تیلور است که البته مدال دنیای هم ندارد.

اتحادیه دنیای کشتی از ماهها پیش وعده این مسابقه را داده بود. این نشان دهنده اهمیت این مسابقه است. جذابیت های این مسابقه به حدی بالارفته که همه منتظر آغاز آن هستند. به نحوی که دیگر این رقابت از شرایط عادی یک مسابقه کشتی خارج شده و همانند رقابتهای رزمی که از ماهها قبل رقابت دو چهره شاخص با تبلیغات رسانه ای و رج خوانی دو مبارز آغاز می گردد، اینجا هم مدتهاست که یزدانی ، تیلور و اتحادیه دنیای به همراه خیلی های دیگر برای آغاز این مسابقه رجز می خوانند.

5،2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 73

به "ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا ناقص اعلام شد ، نبرد انتقامی یزدانی با دیوید تیلور" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا ناقص اعلام شد ، نبرد انتقامی یزدانی با دیوید تیلور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا ناقص اعلام شد ، نبرد انتقامی یزدانی با دیوید تیلور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید