جزئیات برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و سراسری اعلام شد

به گزارش تاورنا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و سراسری را بیان نمود.

جزئیات برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و سراسری اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور برای رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه های برگزاری آزمون و همچنین برای جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از 2 روز به 3 روز کرده است.

وی اضافه کرد: آزمون کارشناسی ارشد از روز پنجشنبه 16 مردادماه تا شنبه 18 مردادماه برگزار می شود. آزمون رشته های امتحانی شناور (رشته های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه 16 مردادماه به صبح شنبه 18 مردادماه منتقل شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سایر جزئیات و اطلاعات در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون در تاریخ 6 مردادماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

زرین آمیزی ادامه داد: زمان آزمون سراسری از 2 روز به 4 روز افزایش می یابد. بر این اساس برنامه زمانی برای هر یک از گروه های آزمایشی آزمون سراسری سال 1399 این گونه است که آزمون گروه آزمایشی هنر صبح روز چهارشنبه 29 مردادماه، گروه های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه 30 مردادماه، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه 31 مردادماه و گروه آزمایشی هنر روز شنبه 1 شهریورماه برگزار می شود.

وی گفت: چگونگی پرینت کارت ورود به جلسه در اطلاعیه ای که روز 20 مردادماه منتشر می شود، اعلام خواهد شد.

4040/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1220

به "جزئیات برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و سراسری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و سراسری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید