حیف از تیم استراماچونی؛ هر بازی 14، 7 شوت

به گزارش تاورنا، یکی از تأثیرات حضور استراماچونی در استقلال شکل بازی مهدی قائدی بود. مهدی قائدی در زمان حضور علیرضا منصوریان و شفر هم در استقلال بازی می کرد، اما کمتر دیده بودیم او این چنین گل های حساسی بزند و در نقش سازنده گل هم ظاهر شود. استقلالی ها امیدوارند این فرایند خوب با حضور فرهاد مجیدی هم ادامه پیدا کند.

حیف از تیم استراماچونی؛ هر بازی 14، 7 شوت

در فصول گذشته کمتر تیمی بوده که به اندازه استقلال شوت بزند. تیم های شوتزن در لیگ برتر معمولاً در جریان بازی 6 تا 7 بار اقدام به شوتزنی می کنند که بعضی از این ها در چهارچوب است و بیشتر شوت ها هم خارج از چهارچوب.

به گزارش خبر ورزشی، استقلال با 235 شوتی که در 16 بازی زده معدل 14/7 شوت در هر بازی را برای خود ثبت کرد. این می تواند بدین معنی باشد استراماچونی تیمی ساخت که برای پیروزی بازی می کرد و شوتزنی یکی از ایده های اصلی اش برای رسیدن به گل بود. البته همه شوت هایی که استقلال زد در چهارچوب نبود.

از این تعداد شوت 92 شوت در چهارچوب بود و معدل شوت در چهارچوب این تیم در هر بازی 5/8 ثبت شده است. 5/8 شوت در هر بازی که به چهارچوب زده شود می تواند شانس زیادی به تیم برای رسیدن به پیروزی بدهد. بدون شک اقدام به شوت استقلال به این خاطر است تیم در ترکیب بازیکنان شوتزنی در اختیار دارد که یکی از این بازیکنان علی کریمی است.

استقلال همچنین با 33 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید. این تیم در 16 بازی ای که انجام داده این تعداد گل را به ثمر رسانده و این بدین معنی است که آبی ها در هر بازی 2/06 گل به ثمر رسانده اند

جالب اینکه در دور رفت بازی ها معدل گل زده هیچ تیمی در لیگ برتر بیش از 2 گل نبوده. به واقع آمار استقلال یک آمار دست نیافتنی بود که مشخص نیست در ادامه جهت تداوم یابد یا نه. استراماچونی تیم بسیار خوبی ساخته بود و به طور حتم اگر می ماند استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر بود.

یکی از تأثیرات حضور استراماچونی در استقلال شکل بازی مهدی قائدی بود. مهدی قائدی در زمان حضور علیرضا منصوریان و شفر هم در استقلال بازی می کرد، اما کمتر دیده بودیم او این چنین گل های حساسی بزند و در نقش سازنده گل هم ظاهر شود. استقلالی ها امیدوارند این فرایند خوب با حضور فرهاد مجیدی هم ادامه پیدا کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 728

به "حیف از تیم استراماچونی؛ هر بازی 14، 7 شوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیف از تیم استراماچونی؛ هر بازی 14، 7 شوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید