خبرنگاران کانادا خواهان تحلیل مستقل جعبه سیاه هواپیما شد

به گزارش تاورنا، تهران- خبرنگاران- کریستیا فریلند معاون نخست وزیر کانادا گفت، کشورش خواهان تحلیل واقعی و مستقل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی و شفافیت کامل درباره دلایل سرنگونی است.

خبرنگاران کانادا خواهان تحلیل مستقل جعبه سیاه هواپیما شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

معاون جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در گفت وگو با تلویزیون بلومبرگ در شهر داووس سوئیس گفت، اتاوا بی وقفه به سوال کردن از ایران درباره سانحه سقوط این هواپیما ادامه خواهد داد.

وی همچنین اضافه نمود: کانادا در فشار برای تحلیل واقعی و مستقل جعبه سیاه هواپیما تحت حمایت متحدانش است.

این مقام کانادایی، در حالی این اظهارات را مطرح نموده که هیات امنیت حمل ونقل کانادا پیشتر اعلام نموده بود، ایران از این سازمان دعوت نموده تا در آنالیز اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در هر زمان و مکانی که این آنالیز ها انجام گردد، شرکت داشته باشند.

فریلند در ادامه گفت، مطمئنم می توانیم پاسخ پرسش های خود را بگیریم زیرا کانادا بی وقفه برای پاسخ دریافت از ایران متمرکز است.

بویینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراین با 176 مسافر و 9 خدمه پروازی، سحرگاه چهارشنبه 18 دی ماه جاری به دلیل خطای انسانی با اصابت شلیک پدافند هوایی سپاه، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن به شهادت رسیدند.

2023

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 843

به "خبرنگاران کانادا خواهان تحلیل مستقل جعبه سیاه هواپیما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کانادا خواهان تحلیل مستقل جعبه سیاه هواپیما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید