خبرنگاران کرونا 1500 میلیارد تومان به ورزش استان تهران خسارت زد

به گزارش تاورنا، تهران- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت که از زمان شیوع کرونا، یک هزار و 500 میلیارد تومان به بخش خصوصی ورزش استان خسارت وارد شده است.

خبرنگاران کرونا 1500 میلیارد تومان به ورزش استان تهران خسارت زد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

رضا گل محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طبق دستور العمل ستاد ملی کرونا، فعالیت تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی کشور از 10 اسفندماه تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وی با بیان اینکه طبق آخرین بخشنامه ستادملی تا 15 اردیبهشت ماه فعالیت تمامی مجموعه های ورزشی تعطیل است، گفت: در صورت ادامه دار بودن کرونا درکشور، این تعطیلی ها افزایش خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید براینکه یک چهارم مجموعه های ورزشی کشور در سطح استان تهران قرار دارند، اضافه نمود: طبق آخرین آمار وزیر ورزش، کرونا بیش از 6 هزار میلیارد تومان به ورزش کشور ضرر و زیان وارد نموده است.

به گفته گل محمدی، همچنین برای کاهش خسارت موجود، چهار میلیارد تومان اجاره 400 مکان ورزشی تحت اختیار این نهاد استان(واگذاری طبق ماده 88) طی ماه های اسفند و فروردین بخشیده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه نمود: درصورت صدور بخشنامه وزارت ورزش و جوانان، اجاره اردیبهشت ماه مجموعه های ورزشی دولتی نیز دریافت نخواهد شد.

استان تهران بیش از 5هزار و 200 مجموعه ورزشی خصوصی و دولتی دارد.

توزیع 40 هزار بسته مواد غذایی برای محرومان استان تهران

وی همچنین از اجرای طرح همت جوانانه و یاری مومنانه توسط معاونت جوانان اداره کل و هیات های ورزشی استان خبرداد و گفت: این کار خیر خواهانه در راستای یاری به قشر محروم جامعه، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرایی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در این بسته ها نیز اقلامی از جمله برنج، مرغ، تخم مرغ، گوشت، رب، روغن، ماکارونی، پنیر و قند و چای با ارزش اقتصادی 200 هزار تومان توسط گروهای مختلف جوانان و هیات های ورزشی توزیع می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 959

به "خبرنگاران کرونا 1500 میلیارد تومان به ورزش استان تهران خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا 1500 میلیارد تومان به ورزش استان تهران خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید