دانشگاه آزاد 40 برنامه علمی کشوری دارد، افتتاح چهار سرای نوآوری در دهه فجر

به گزارش تاورنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گفت: ما در تهران چهار سرای نوآوری داریم که در 22 بهمن افتتاح می شوند.

دانشگاه آزاد 40 برنامه علمی کشوری دارد، افتتاح چهار سرای نوآوری در دهه فجر

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ، سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در مراسم اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت و توانبخشی صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: ما در یک حرکت انفجاری فناوری در کل دنیا هستیم که اجازه نمی دهد ما دیگر سنتی فکر کنیم و دانشگاه های آزاد هم در این راه و در این فضا قرار گرفته اند.

او در ادامه گفت: ما همیشه در کوششیم که جهش داشته باشیم و برای تغییر این شرایط دانشگاه باید در راستا بهتری قدم بردارد و به عنوان نمونه دانشگاه واحد تهران غرب در زمینه صنعت توانبخشی قدم های بسیاری مهمی برداشته است.

آقامیری اضافه نمود: ما در تهران چهار سرای نوآوری داریم که در 22 بهمن افتتاح می شوند و همینطور سرای خلاقیت و نوآوری در دانشکده هنر که آن هم به زودی افتتاح خواهد شد.

دانشگاه های کشور نفتی هستند/اقتصاد پویا با پول نفت نمی گردد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز اعلام کرد: دانشگاه آزاد با تغییر رویکرد پیش می رود یعنی به سوی دانشگاهی مسئله محور حرکت می کنیم که بتوانیم با کار کردن مسائل و نیازهای جامعه را حل کنیم.

آقامیری گفت ما کوشش می کنیم که دانشگاه آزاد بتواند با یک برنامه علمی پیش برود که در حال حاضر 40 برنامه علمی در سطح کشور داریم که همه آنها بر اساس نیازهای جامعه و دستگاه های اجرایی برنامه ریزی شده که ده برنامه از آنها در شهر تهران در حال اجرا است.

او گفت: دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حتماً باید سرانجام نامه هایشان مبنی بر برطرف نیازهای جامعه باشد و دانشگاه آزاد در کوشش است تا نسل جدیدی از دانشجویان فناور و نوآور را تحویل جامعه دهد .

آقامیری اعلام کرد: فضای معاونت ها در دانشگاه تغییر نموده و به طوری که معاونت ها به طور هماهنگ در کنار یکدیگر قرار گرفته و کوشش بر این است که دانشگاه بتواند همیشه در رونق اقتصاد کشور نقش موثر و مفیدی را داشته باشد.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 626

به "دانشگاه آزاد 40 برنامه علمی کشوری دارد، افتتاح چهار سرای نوآوری در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد 40 برنامه علمی کشوری دارد، افتتاح چهار سرای نوآوری در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید