دبیر: به خاطر یک شکایت که نمی دانستم چیست، احراز صلاحیتم طول کشید، حضور خادم، جدیدی و حیدری بلامانع است

به گزارش تاورنا، رئیس فدراسیون کشتی گفت: از نظر من حضور رسول و امیررضا خادم، عباس جدیدی و علیرضا حیدری در کشتی بلامانع است، مگر آنکه خودشان نخواهند.

دبیر: به خاطر یک شکایت که نمی دانستم چیست، احراز صلاحیتم طول کشید، حضور خادم، جدیدی و حیدری بلامانع است

به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر درباره انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت: از مهر ماه گذشته که رسول خادم کناره گیری کرد، کشتی حال و هوای خوبی نداشت و دو سرپرست عوض شد و چالش هایی هم وجود داشت. با این وجود مجمع خوب برگزار و آرامش خوبی برقرار شد.

وی در خصوص اینکه صلاحیت امیررضا خادم و عباس جدیدی تایید نشد و صلاحیت خودش در آخرین روزها مورد تایید نهاده شد، گفت: من با جدیدی چند بار صحبت می کنیم. باید اشاره کنم که باید خوب رو ببری و اول بشوی، نه اینکه با قرعه استراحت بالا بروی. باید این فرصت برای همه ایجاد می شد که شرکت نمایند و قشنگ تر بود. من هم دوست داشتم آنها در انتخابات هم باشند. درباره رد صلاحیت آنها نمی دانم چه اتفاقی افتاد، مثلا در خصوص من یک شکایتی اجرا شده بود که نه احضار شده بودم و نه چیز دیگری، به همین دلیل صلاحیت من تایید نشده بود. اصلاً من نمی دانستم شکایت شده است. شکایتی که شده بود، از یک موسسه بود که من یک عضو از هیئت مدیره آنجا بودم. به هر حال دوستانی که صلاحیت ها را تایید می نمایند، خدا را در نظر می گیرند و من اعتقاد دارم افراد همه وسیله هستند و همه چیز دست خدا است.

وی ادامه داد: به هر حال هر کدام از اعضای مجمع یکسری معیارها در ذهن داشتند و براساس آن شاخصه ها به کاندیدای خود رای دادند. البته دو، سه هیئت بی معرفتی کردند. وقتی به یک نفر یا علی می گویید، باید تا آخر پای آن فرد باشد. در واقع وقتی قول داده می گردد، باید تا آخر پای حرف شان بایستند، نه اینکه با نظر فلان استاندار رأی شان تغییر کند.

وی که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، با اشاره به اینکه جنس رأی های خودش و حمید بنی تمیم از جنس دوست داشتن کشتی بوده است، درباره کادر فنی تیم های ملی آزاد و فرنگی گفت: به هر حال باید تصمیم گیری جمعی گردد. محمد بنا و غلامرضا محمدی داشته های کشتی هستند و برای شان هزینه شده و باید این فرصت به آنها داده گردد. اگر قرار است محسن کاوه یا شخص دیگری سرمربی تیم ملی گردد باید کمیته فنی تصمیم بگیرد. با این حال تا مسابقات جهانی محمد بنا و غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی به کار خود ادامه خواهند داد.

رئیس فدراسیون کشتی درباره غیبت محمد بنا در مجمع انتخاباتی مطرح کرد: او شخصاً تمایلی نداشت که در انتخابات حضور داشته باشد.

دبیر توضیح داد: در هر چیزی که کلاه سرم برود، در کشتی کلاه سرم نمی رود. همه کوشش می نمایند و من هم هر کاری که بتوانم، انجام می دهم تا کشتی به موفقیت برسد، اما باید بگویم که دو، سه سال زمان احتیاج است تا کشتی ایران بالا بیاید و نتیجه اش را ببیند.

وی در خاتمه گفت: خواهشی که از رسول خادم، امیررضا خادم، عباس جدید و علیرضا حیدری دارم، این است که کشتی خانه آنهاست و این آغوش کشتی برای شان باز است. من دست همه بزرگان را می بوسم. حق رسول است که در کشتی باشد. در واقع اگر اینها نباشند، چه کسی باید در کشتی حضور داشته باشد. از نظر من حضور آنها در کشتی بلامانع است، مگر آنکه خودشان نخواهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 244

به "دبیر: به خاطر یک شکایت که نمی دانستم چیست، احراز صلاحیتم طول کشید، حضور خادم، جدیدی و حیدری بلامانع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: به خاطر یک شکایت که نمی دانستم چیست، احراز صلاحیتم طول کشید، حضور خادم، جدیدی و حیدری بلامانع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید