دستگیری یک حفار غیرمجاز در حین ارتکاب جرم در هزارپیچ گرگان

به گزارش تاورنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از دستگیری یک نفر حفار غیرمجاز و ضبط یک دستگاه فلزیاب در تپه هزارپیچ گرگان خبر داد.

دستگیری یک حفار غیرمجاز در حین ارتکاب جرم در هزارپیچ گرگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری روزگذشته چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه 99 در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش دوستداران میراث فرهنگی مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط افراد سودجو در تپه هزارپیچ گرگان، موضوع در دستور کار پایگاه عملیاتی مرکز یگان حفاظت میراث فرهنگی استان قرار گرفت.

او گفت: مأمورین یگان حفاظت میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی سعد آباد و پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام شدند و پیروز شدند شامگاه سه شنبه 2 اردیبهشت 99، یک نفر از حفاران غیر مجاز را به همراه دستگاه فلزیاب و ادوات حفاری در حین ارتکاب جرم دستگیر کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان شرح داد: دو نفر دیگر از حفاران غیرمجاز با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که تحقیقات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری این افراد ادامه دارد. فرد دستگیرشده به همراه یک دستگاه فلزیاب و آلات و ادوات حفاری برای سیر مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی سعدآباد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 955

به "دستگیری یک حفار غیرمجاز در حین ارتکاب جرم در هزارپیچ گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری یک حفار غیرمجاز در حین ارتکاب جرم در هزارپیچ گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید