سرپرست پرسپولیس: هزار تومان هم به پرسپولیس یاری نشد، به خاطر شرایط اقتصادی کسی حاضر نشد مدیرعامل این باشگاه گردد

به گزارش تاورنا، من تمایلی به مدیریت در باشگاه پرسپولیس نداشتم، زیرا حجم بدهی ها بسیار سنگین بود و 40 میلیون نفر هم از مدیریت باشگاه توقع داشتند. با چندین نفر در آن موقع صحبت کردم اما هیچ کس قبول نکرد مدیریت پرسپولیس را برعهده بگیرد. البته من عاشق پرسپولیس بودم و افتخار می کنم در این باشگاه خدمت می کنم.

سرپرست پرسپولیس: هزار تومان هم به پرسپولیس یاری نشد، به خاطر شرایط اقتصادی کسی حاضر نشد مدیرعامل این باشگاه گردد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با تمام مسائل اخیرمان دولت، نهادها و افراد مختلف هزار تومان هم به ما یاری نکردند.

به گزارش فارس، مهدی رسول پناه در جلسه مدیران، پیشکسوتان و اعضای کانون طرفداران باشگاه پرسپولیس با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: روزی که مسؤولیت سرپرستی این باشگاه را برعهده گرفتم پرسپولیس 148 میلیارد تومان بدهی داشت و فقط 700 هزار تومان موجودی در حساب بانکی این باشگاه بود. مدیرعامل قبلی باشگاه شب عید و در تاریخ 21 اسفند با آن شرایط کرونایی کناره گیری کرد و این اتفاق خیلی سریع انجام شد. هیأت مدیره هم بلافاصله تشکیل جلسه داده و من را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند.

وی افزود: من تمایلی به مدیریت در باشگاه پرسپولیس نداشتم، زیرا حجم بدهی ها بسیار سنگین بود و 40 میلیون نفر هم از مدیریت باشگاه توقع داشتند. با چندین نفر در آن موقع صحبت کردم اما هیچ کس قبول نکرد مدیریت پرسپولیس را برعهده بگیرد. البته من عاشق پرسپولیس بودم و افتخار می کنم در این باشگاه خدمت می کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: زندگی ام را برای پرسپولیس گذاشتم و هیچ وقت هم نگفتم انگیزه ندارم زیرا پرسپولیس عشق من است. هیچ منبع درآمدی هم نداشتیم و نه می توانستیم پول تبلیغات محیطی را دریافت کنیم و نه حق پخش تلویزیون و نه هیچ یاری دیگری.

رسول پناه افزود: وظیفه مجلس قانونگذاری است و ما باید در هیأت مدیره امور باشگاه را پیش ببریم، 40 میلیون طرفدار انتظار داشتند پول برانکو و بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم اما هیچ کس یک ریال هم به من و پرسپولیس یاری نکرد، همه مردم الان مرا می شناسند و من هم این موضوع را قبول دارم. همانگونه که قاضی زاده هاشمی گفت مردم ولی نعمت ما هستند و در این شکی نیست اما باید برای هیأت مدیره پرسپولیس هم ظرفیت ایجاد کرد.

وی افزود: تنها کاری که در این مدت انجام دادیم که از ظرفیت و پتانسیل پرسپولیس استفاده نموده و درآمدمان از کارگزار را از 40-30 میلیارد تومان به 150 میلیارد رساندیم. از هر راهی سعی کردیم برای پرسپولیس درآمدزایی کنیم. از خیلی ها هم تقاضای یاری کردیم اما از آنها هیچ چیز نگرفتیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در باره این که آیا از ظرفیت های قانونی برای درآمدزایی استفاده شده یا خیر شرح داد: بزرگترین سرمایه ما خود پرسپولیس است که سبب اقتدار ملی و انسجام بین المللی شده، اما تا به امروز راهکاری برای استفاده از این ظرفیت های قانونی به ما ارائه نشده بود که بتوانیم از آن درآمدزایی داشته باشیم. پرسپولیس دراین شرایط کاری کرد که مدیرعامل باشگاه النصر به آن تیرک دروازه با حالتی ناراحت تکیه زد و در این شرایط اقتدار عربستانی ها از بین رفت. تیم ما در شرایط بحرانی اقتصاد و در روزهای کرونایی چنین کاری انجام داد.

رسول پناه افزود: اکنون هم انتظار داریم بودجه ای به صورت فورس ماژور در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد تا بتوانیم امور باشگاه را پیش ببریم. با تمام مسائل بحث بدهی ها را حل نموده و پول برانکو را هم پرداخت کردیم. توقع داریم شرایطی فراهم گردد تا با حفظ بازیکنان خود قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. در حال حاضر کسب قهرمانی نسبت به 10 سال قبل خیلی سخت تر است زیرا تیمی که در اوج باشد همه به دنبال بازیکنانش هستند و توقعات هم از آن بالاست.

وی افزود: روزی که با النصر بازی داشتیم دو ساعت مانده به این ملاقات عیسی آل کثیر را محروم کردند، باشگاه النصر هم به بازیکنان خود وعده پاداش 100 هزار دلاری داده بود. ما هم در جلسه ای که با هیأت مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم دو برابر پاداشی که در بازی های قبل به بازیکنانمان داده بودیم به آنها بدهیم و این موضوع را به بازیکنان و کادر فنی هم اعلام کردیم. تمام تعهدات خودمان را هم در خصوص پاداش آسیایی بازیکنان و کادر فنی انجام دادیم و از این لحاظ مسئله ای نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر اکنون از این تیم امتیازی کسر گردد یا خدای نانموده پرسپولیس به دسته پایین تر سقوط کند چه اتفاقی رخ می دهد، ما برای این تیم هزینه نموده ایم و اکنون پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را دارد. اکنون می خواهم به این نکته اشاره کنم که هیچ یاریی نداشتیم و حتی هزار تومان هم به ما یاری نکردند. با این وجود اعضای هیأت مدیره از جیب خودشان هم برای برطرف مشکل برانکو پرداختی داشتند. از مجلس تشکر می کنیم که وقت گذاشته و جوابگوی سؤال های ما بود. ولی باور کنید درآمدها و هزینه های ما بهم نمی خورد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1262

به "سرپرست پرسپولیس: هزار تومان هم به پرسپولیس یاری نشد، به خاطر شرایط اقتصادی کسی حاضر نشد مدیرعامل این باشگاه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست پرسپولیس: هزار تومان هم به پرسپولیس یاری نشد، به خاطر شرایط اقتصادی کسی حاضر نشد مدیرعامل این باشگاه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید