مادورو به زودی به ایران خواهد آمد

به گزارش تاورنا، خبرنگاران نوشت: نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با قدردانی از ایران برای ارسال سوخت به این کشور با وجود تحریم های آمریکا اظهار داشت به زودی به ایران سفر خواهد نمود.

مادورو به زودی به ایران خواهد آمد

به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا بیان کرد، به زودی به ایران سفر خواهد نمود. مادورو روز گذشته بار دیگر و در پیغامی در صفحه توییتر خود از ارسال نفتکش های ایرانی به ونزوئلا قدردانی کرد و ایران را کشوری شجاع خواند.

همزمان با پهلوگیری پنجمین نفتکش حامل مشتقات نفتی ایرانی در بندر ونزوئلا، مادورو هم این پیغام را منتشر نموده است. مادورو از همکاری ایرانی ها با ونزوئلا که در شرایط تحریم قرار گرفته است، تقدیر کرد. او همچنین شجاعت و همکاری ایرانی ها را ستود.

در حالی که ونزوئلا تحت شدیدترین رژیم تحریمی آمریکا قرار گرفته است، با مسائل متعدد مالی دست به گریبان است. تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا باعث شده که این کشور با مسائل عدیده ای در حوزه سوخت روبرو گردد.

ارسال مشتقات نفتی ایران به ونزوئلا در حالی که هر دو کشور از تحریم های آمریکا رنج می برند، می تواند به اقتصاد هر دو کشور یاری کند.

پهلوگیری نفتکش های ایرانی موجی از خوشحالی و رضایت را در میان مردم ونزوئلا ایجاد کرد تا آنجایی که پرچم کشورمان در نقاط مختلفی از این کشور به اهتزاز درآمد.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1045

به "مادورو به زودی به ایران خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو به زودی به ایران خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید