مرگ تلخ 302 پزشک و پرستار در روسیه براثر کرونا

به گزارش تاورنا، 302 پرستار یا پزشک روس بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را در روسیه از دست داده اند.

مرگ تلخ 302 پزشک و پرستار در روسیه براثر کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خبرگزاری اینترفاکس روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: این آمار را از مجموع اطلاعاتی که (مرگ 302 پرسنل کادر درمانی روسیه) کارکنان مراکز درمانی روسیه در اینترت منتشر نموده اند بدست آورده است.

رسانه روسی به نقل از لودمیلا لتنیکووا، مدیر اداره سلامت عمومی، ارتباطات و کارشناسی پزشکی وزارت بهداشت روسیه گفت: 101 نفر از کادر درمانی روسیه که بر اثر بیماری کرونا فوت نموده اند، پزشک بودند.

لتنیکووا گفت: وزارت بهداشت روسیه به ثبت اطلاعات کادر درمانی فوت نموده در کشور بر اثر کرونا می پردازد.

وی اضافه کرد: این هفته اداره بهداشت هر منطقه روسیه موظف شده است، آمار مرگ کارکنان کادر درمانی در منطقه خود بر اثر کرونا را ثبت کند.

مقام وزارت بهداشت روسیه این را نیز گفت که تا روز 25 ماه می (روز دوشنبه) 823 نفر از کادر درمانی روسیه به دلیل آلوده شدن به ویروس کرونا در مجموع مبلغ 56.6 میلیون روبل (حدود 700 هزار دلار) دریافت کردند.

در زمان حاضر روسیه پس از آمریکا و برزیل، از نظر شمار افراد مبتلا به کرونا درجایگاه سوم دنیا واقع شده است و تا به امروز 370 هزار و 680 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 142 هزار و 208 نفر بهبود یافته و 3 هزار و 968 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1037

به "مرگ تلخ 302 پزشک و پرستار در روسیه براثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ تلخ 302 پزشک و پرستار در روسیه براثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید