نامه باشگاه استقلال به وزارت خارجه برای تذکر به رسانه ایتالیایی

به گزارش تاورنا، باشگاه استقلال به دنبال انتشار بعضی خبرها در یکی از رسانه های ایتالیایی از وزارت امور خارجه درخواست یاری کرد.

نامه باشگاه استقلال به وزارت خارجه برای تذکر به رسانه ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یکی از رسانه های معتبر ایتالیایی طی چند هفته اخیر گزارش هایی از ناراحتی آندره آ استراماچونی از وضعیت باشگاه استقلال منتشر کرد که بازتاب زیادی داشت. سکوت استراماچونی به شایعات مطرح شده بیشتر دامن می زد و باشگاه استقلال نیز سعی می کرد مانع ایجاد حواشی گردد، اما خیلی پیروز نبود.

استراماچونی پس از تساوی استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر، خیلی زود استادیوم را ترک کرد. بعضی ها عنوان کردند که دلیل ترک استادیوم ناراحتی شدید سرمربی ایتالیایی آبی پوشان از گل خوردن تیمش بوده، اما رسانه مذکور ایتالیایی اشاره نمود که استراماچونی قصد سفر به ایتالیا را داشته و چون مشکل خروج پیدا کرد، با مسئولان استقلال به مشکل خورده است، گزارشی که با واکنش باشگاه استقلال روبه رو شد و آنها مدعی شدند که سرمربی آنها هیچ درخواستی برای مرخصی نداده است. در ادامه، یکی دیگر از رسانه های ایتالیایی مصاحبه ای از استراماچونی منتشر کرد و سرمربی ایتالیایی آبی پوشان به صراحت گفت که باشگاه استقلال در جریان مرخصی او بوده است.

به همین دلیل امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال که این روزها فشار زیادی بابت نتایج تیم، بدهی های باشگاه و ... تحمل می نماید، به محل تمرین رفت و جلسه ای را با استراماچونی برگزار کرد که در این جلسه، طرفین صحبت های خود را انجام دادند.

پس از جلسه فتحی با استراماچونی، باشگاه استقلال تصمیم گرفت نامه ای به وزارت امور خارجه ارسال نموده و از آنها بخواهند مطالب غیرواقع منتشر شده در یکی از رسانه های ایتالیایی را پیگیری و به مسئولان آن رسانه تذکر دهند و حتی در صورت لزوم کار به شکایت کشیده گردد. قرار است این نامه امروز به وزارت خارجه ارسال گردد. باشگاه استقلال اعتقاد دارد که بعضی جریان ها در حال ارائه گزارش به این رسانه بوده و سعی می نمایند تیم استقلال را وارد حاشیه نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 287

به "نامه باشگاه استقلال به وزارت خارجه برای تذکر به رسانه ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه باشگاه استقلال به وزارت خارجه برای تذکر به رسانه ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید