واکنش به ضدعفونی اتوبوس های شرکت واحد تهران با جوهر نمک

به گزارش تاورنا، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شایعه استفاده از جوهر نمک برای ضدعفونی کردن اتوبوس ها واکنش نشان داد.

واکنش به ضدعفونی اتوبوس های شرکت واحد تهران با جوهر نمک

به گزارش خبرنگاران، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی پایتخت بر اساس دستورالعمل کنترل محیطی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع داد و گفت: عملیات ضد عفونی اتوبوس های شرکت واحد با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا به وسیله تماس مسافران با سطوح داخلی اتوبوس ها انجام می گردد.

ترفع گفت: نمایندگان مراکز بهداشت جهت کنترل مواد مصرفی و فرایند عملیات ضدعفونی کردن اتوبوس ها در توقفگاه های شرکت واحد مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن رد ادعاهایی که در فضای مجازی مبنی بر استفاده از جوهر نمک برای ضد عفونی کردن اتوبوس ها مطرح شده بود، اظهار داشت برای این مجموعه توجه به حفظ سلامت کارکنان خدوم خود و شهروندان از هر اولویتی بالاتر و مهم تر است.

وی اضافه نمود: از مردم فهیم تهران می خواهیم به شایعاتی که این روزها توسط افراد فرصت طلب، جویای نام و احیاناً افرادی که قصد تشویش اذهان و برهم زدن نظم عمومی را دارند توجه نکنند.

عملیات ضد عفونی کردن اتوبوس های پایتخت از روز اول اسفند و همزمان با آغاز شیوع ویروس در تهران آغاز شده و به صورت شبانه روزی ادامه دارد. تا کنون گروه های مختلف رسانه ای از نزدیک از این عملیات بازدید نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 827

به "واکنش به ضدعفونی اتوبوس های شرکت واحد تهران با جوهر نمک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به ضدعفونی اتوبوس های شرکت واحد تهران با جوهر نمک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید