پلیس ویتنام 20 نفر از معترضان را در پایتخت بازداشت کرد

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: تظاهرات امروز ویتنام در اعتراض به اقدام اخیر نیروی دریایی چین بر ضد قایق های ماهیگیری ویتنام با دخالت پلیس این کشور به خشونت کشیده شد و درپی آن 20 تن از تظاهرکنندگان بازداشت شدند.

پلیس ویتنام 20 نفر از معترضان را در پایتخت بازداشت کرد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، تظاهرات امروز (یکشنبه) ویتنام در اعتراض به اقدام اخیر نیروی دریایی چین بر ضد قایق های ماهیگیری ویتنام با دخالت پلیس این کشور به خشونت کشیده شد و درپی آن 20 تن از تظاهرکنندگان بازداشت شدند.

این در حالی است که سرکوب این تظاهرات از موضع شدید دولت ویتنام در برابر هر گونه نارضایتی، حتی با وجود اختلافات اخیر با چین درمورد دریای چین جنوبی حکایت دارد.

به گفته شاهدان، همزمان با تجمع معترضان ویتنامی نیروهای پلیس و لباس شخصی ویتنام با مسدود کردن مسیرهای تظاهرات، به سرعت معترضان را سوار اتوبوس هایی کردند که از پیش آماده شده بودند.

دو روزنامه نگار ویتنامی نیز که کارمند رسانه های خارجی بودند، در محل تظاهرات در نزدیکی دریاچه هوان کین شهر هانوی بازداشت شدند.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت خارجه ویتنام، در تاریخ بیستم ماه می یک کشتی چینی با ورود به آبهای ویتنام و برخورد با یک قایق ماهیگیران ویتنامی به این قایق خسارت زیادی وارد کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 299

به "پلیس ویتنام 20 نفر از معترضان را در پایتخت بازداشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس ویتنام 20 نفر از معترضان را در پایتخت بازداشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید