انتخابات آمریکا متقلبانه ترین انتخابات در تاریخ بود

به گزارش تاورنا، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2020 بار دیگر بر نقصان در نظام انتخاباتی کشورش صحّه گذاشت و از متقلبانه ترین انتخابات در تاریخ آمریکا پرده برداشت.

انتخابات آمریکا متقلبانه ترین انتخابات در تاریخ بود

به گزارش خبرنگاران از مهر، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواستار در انتخابات 2020 در واکنش به اخبار رسانه های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در پیغامی توئیتری بار دیگر بر نقصان در نظام انتخاباتی کشورش صحّه گذاشت.

نامزد جمهوری خواستار در انتخابات 2020 در این خصوص نوشت: انتخابات آمریکا متقلبانه ترین انتخابات در تاریخ بود.

این در حالیست که دونالد ترامپ دیروز و در فاصله زمانی کمتر از 2 ساعت از اذعان به شکست خود در برابر نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در توئیت جدیدی نوشت: او (بایدن) فقط از دید رسانه های اخبار جعلی پیروز شده است! من هیچ چیز را واگذار نمی کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود. انتخابات متقلبانه بود. ما پیروز می شویم!

به دلیل ادعای واهی ترامپ، توئیتر بر هر دو پیغام توئیتری وی برچسب گمراه کننده زد.

همچنین، شب گذشته نیز رئیس جمهور آمریکا در پیغامی توئیتری با اشاره به تخلفات ادعایی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خاطرنشان کرد که این انتخابات برخلاف قانون اساسی برگزار شده است.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: بسیاری از موارد شکایت های حقوقی از طرف ما نیست بلکه از طرف کسانی مطرح شده که شاهد تخلفات وحشتناکی با چشمان خود بوده اند. این موارد نشانگر انتخاباتی برخلاف قانون اساسی است، تخلفاتی که هدف از آن تغییر نتیجه انتخابات 2020 بوده است. بزودی درباره آنها تشکیل پرونده خواهیم داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1321

به "انتخابات آمریکا متقلبانه ترین انتخابات در تاریخ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات آمریکا متقلبانه ترین انتخابات در تاریخ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید