اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

به گزارش تاورنا، اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی را بشناسید

این روزها ورود تکنولوژی به تمام عرصه های زندگی، سبب شده که بسکمک از امور از طریق گوشی های هوشمند انجام شود. برنامه های بسکمک برای گوشی های هوشمند طراحی شده که هرکدام برای شرایط خاصی برنامه ریزی شده اند. اینگونه، کاربران می توانند دسترسی راحتی به امکانات موردنیاز خود داشته باشند. این برنامه ها در سفرها هم بسیار کاربردی هستند و به کمک مسافران می آیند. اگر به دبی سفر کرده اید و از ابعاد و زوایا امکانات مناسب آن باخبر نیستید، با ما همراه باشید تا اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

اپلیکیشن های حمل و نقل دبی

Careem

دبی وسایل حمل و نقل عمومی مناسبی دارد. اما اگر تصمیم بگیرید که با وسیله نقلیه شخصی در زمانی مشخص به مکانی بروید، می توانید از اپلیکیشن careem استفاده کنید. دسترسی راحت به وسایل نقلیه در مسافرت بسیار ضروری است. مشابه این برنامه در کشور ما تپسی یا اسنپ است که پس از ثبت درخواست، کرایه آن مشخص می شود. کاربران توجه داشته باشند که امکان رزرو ماشین در برنامه careem را دارند. دانلود این اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی و iOS رایگان است.

Wojhati

یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اپلیکیشن Wojhati است. مسافران می توانند از اتوبوس ، تاکسی، تراموا، مونوریل و مترو برای گشت و گذار استفاده نمایند. هرکدام از این وسایل نقلیه، برنامه مشخصی برای رفت و آمد دارند. گردشگرانی که در دبی می توانند از طریق اپلیکیکشن وجهتی (Wojhati) برنامه زمانی و حرکتی هرکدام از وسایل نقلیه را بررسی نمایند. در این برنامه هرگونه تاخیر احتمالی به روزرسانی می شود. مسافران می توانند به نزدیکترین وسیله نقلیه برسند. همچنین کاربران گوشی های اندروید و Ios می توانند از این برنامه به صورت رایگان استفاده نمایند.

اپلیکیشن غذا و رستوران

Talabat

بسیاری از گردشگران علاقه دارند که غذاهای باکیفیت و محلی جایی که به آن سفر می نمایند را میل نمایند. در حالی که بسیاری از آنها با رستوران های باکیفیت آشنا نیستند. حتی برخی از مسافران نمی دانند که غذای محلی مناسب را باید از کجا سفارش داد. طالبات یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برای تجربه غذاهای این شهر به تعداد می آید. گردشگران می توانند از طریق این برنامه بهترین رستوران های محلی، بین المللی و زنجیره ای را شناسایی نمایند و غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. پرداخت هزینه های غذا به صورت اعتباری و پرداخت در محل هم انجام می گیرد.

اپلیکیشن یادگیری زبان عربی

TenguGo

دبی کشوری عربی زبان است و این مسئله برای گردشگران خارجی می تواند دغدغه برانگیز باشد. به همین دلیل اپلیکیشنی برای آموزش زبان عربی طراحی شده است که می توان اصطلاحات روزمره را از آن یاد گرفت. TenguGo یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برای یادگیری زبان عربی است و به بسیاری از مسافران توصیه می شود این برنامه را در گوشی های خود دانلود نمایند و از دستورات زبانی و اصطلاحات کاربردی آن در سفر استفاده نمایند.

اپلیکیشن های گردشگری

Visit Dubai

برنامه رسمی وزارت گردشگری دبی اطلاعات بسیاری در اختیار گردشگران قرار می دهد. از دبی دیدن کنید یا Visit Dubai یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است که محبوبیت زیادی میان مسافران دارد. این برنامه اطلاعات بسیاری در مورد جاذبه های دیدنی دبی در اختیار مسافران قرار می دهد.

اینکه در چه ساعتی می توانند از کدام مکان دیدن نمایند یا می توان هزینه واقعی برای رستوران یا منطقه دیدنی را به دست آورد. به این ترتیب مسافران به دلیل عدم اطلاع از هزینه ها، پول بیشتری پرداخت نخواهند کرد. با Visit Dubai می توانید برنامه سفر جامعی را برای خود ترتیب دهید.

Travel Dubai Guide

مسافران دبی به یک دفترچه راهنمای دیجیتالی نیاز دارند. در این صورت هیچ گردشگری در دبی گم نخواهد شد و هر لحظه بدون نیاز به اینترنت می تواند موقعیت مکانی خود را پیدا کند. این برنامه به گردشگران امکان می دهد تا فهرست رستوران ها، مکان های دیدنی و جاذبه های دبی را مشاهده نمایند و با انتخاب هر مکان نقشه راه خود را دریافت نمایند.

GulfNews

گردشگران می توانند از طریق بزرگترین منبع رسانه ای دبی، Gulf News از آخرین اخبار شهر و منطقه مطلع شوند. کاربران می توانند موضوعات دلخواه را در این برنامه دسته بندی نمایند و از آنها با خبر شوند. گردشگران می توانند از طریق این اپلیکیشن از اخبار محلی و رویدادهای بومی هم مطلع گردند.

DubaiNow

اپلیکیشن DubaiNow است که از طریق اداره دولت الکترونیک دبی اداره می شود. این برنامه برای مسافرانی که قصد اقامت طولانی در دبی را دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. DubaiNow یکی از اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به دبی به تعداد میرود. چرا که اطلاعات مفیدی در مورد خدمات شهری و نحوه اقامت در این کشور به خوبی در آن بیان شده است. البته این اپلیکیشن برای مسافرانی که اقامت کوتاه مدت در دبی هم دارند قابل استفاده است؛ زیرا اطلاعات دقیقی از موقعیت های مکانی نزدیک ترین خودپرداز، مراکز بهداشتی، داروخانه و شرایط آب و هوایی دبی در اختیار مسافران قرار داده می شود.

The Dubai Mall

خرید کردن یکی از لذت بخش ترین تفریحات برای مسافران به تعداد می رود. اگر می خواهید از بزرگترین مرکز خرید دبی خرید کنید، اپلیکیشن The Dubai Mall را دانلود کنید. در این برنامه از جشنوارهای تخفیف و رویدادهای این مرکز خرید باخبر خواهید شد. همچنین رستوران های این مرکز خرید، رویدادها و جشنوارهای غذایی خود را در این برنامه اعلام می کند.

Dubai Calendar

دبی محل وقوع رویدادهای فرهنگی هنری بسیاری است. اگر به دبی سفر کرده اید و می خواهید از کنسرت ها، تئاترها، نمایشگاه ها و رویدادهای محلی آن باخبر شوید، اپلیکیشن Dubai Calendar را دانلود کنید. به این ترتیب می توانید برنامه گشت و گذار خود را متناسب با رویدادهای مورد علاقه تنظیم کنید.

اپلیکیشن اقامتی

Rehlat

برخی از مسافران نیاز دارند که تمام امکانات مورد نیاز سفر خود را از طریق یک برنامه رزرو و ساماندهی نمایند. Rehlat یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است که امکان رزرو آنلاین هتل، ماشین شخصی کرایه ای و بلیط های هواپیمایی وجود دارد. در این برنامه بیش از 300 خط هوایی از شرکت های بزرگ بین المللی مانند اتحاد، امارات، سلام ایر و فلای دبی فعالیت می نمایند. همچنین مسافران می توانند اقامتگاه های لوکس و مقرون به صرفه ای را در این اپلیکیشن پیدا و رزرو نمایند.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1806

به "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی" امتیاز دهید

3 کاربر به "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید