بزرگترین بازارچه هنری خاورمیانه 19 دی افتتاح می شود

به گزارش تاورنا، جمعه 12 دی بازار پروانه به عنوان بزرگترین بازارچه هنری، صنایع دستی و آنتیک در سطح ایران و خاورمیانه به صورت پیش گشایش و جمعه 19 دی با حضور مسئولان به صورت رسمی افتتاح می شود.

بزرگترین بازارچه هنری خاورمیانه 19 دی افتتاح می شود

ایرنا: روابط عمومی اراضی گردشگری عباس آباد، جمعه بازار پروانه که با سابقه 20 ساله به عنوان بزرگترین بازارچه هنری، صنایع دستی و آنتیک در سطح ایران و خاورمیانه محسوب می شود پس از توقف یکساله در باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بازگشایی می شود.

بنابراین گزارش و پس از امضای تفاهم نامه اجرا شده مابین شرکت نوسازی عباس آباد، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت سامان دهی صنایع و مشاغل شهر، جمعه بازار پروانه با تاکید بر صنایع دستی و هنری در باغ هنر بازگشایی و هنرمندان در این فضا به ارایه محصولات هنری خود می پردازند.

پس از تعطیلی جمعه بازار پارکینگ پروانه حدود 1300 غرفه دار کارآفرین و هنرمند این مجموعه که عمدتا فقط از همین طریق امرار معاش می نمودند، دچار مشکل شدند.

گفتنی است جمعه 12 دی این بازار به صورت پیش گشایش و جمعه 19 دی با حضور مسئولان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد. جمعه بازار پروانه قرار بود در آبان ماه سال جاری افتتاح شود که بنا به بخشنامه و اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تجمعات به تعویق افتاد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1418

به "بزرگترین بازارچه هنری خاورمیانه 19 دی افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین بازارچه هنری خاورمیانه 19 دی افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید