تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A22 منتشر شد

به گزارش تاورنا، گوشی های سری گلکسی A سامسونگ طرفداران پروپاقرص زیادی دارند و به همین خاطر بخش قابل توجهی از کاربران چشم انتظار معرفی گلکسی A22 هستند. در همین رابطه، یکی از افشاگران مشهور ساعاتی قبل تصاویر رندر گلکسی A22 را منتشر کرد که جزئیات طراحی این گوشی مقرون به صرفه را نشان می دهند.

تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A22 منتشر شد

بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای ابعاد 167.2 در 76.4 در 8.7 میلی متر است. همچنین اگر برجستگی دوربین را در نظر بگیریم، باید یک میلی متر به ضخامت کلی بدنه اضافه کنیم. اگرچه طبق برخی شایعه ها گلکسی A22 از دوربین چهارگانه بهره می برد، ولی در این تصاویر شاهد سه دوربین اصلی هستیم. همچنین باید بگوییم که طراحی ماژول دوربین این گوشی یادآور گوشی های گوگل پیکسل است.

در شایعه ها آمده بود که این گوشی همراه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی راهی بازار خواهد شد. در پنل جلویی هم حاشیه ضخیم در قسمت پایینی و بریدگی نمایشگر قطره ای شکل توجه را جلب می کنند. همچنین گفته می شود این گوشی مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

در سمت راست بدنه دکمه پاور قرار گرفته است که به عنوان حسگر اثر انگشت هم انجام وظیفه می کند. از دیگر ویژگی های گوشی می توانیم به وجود پورت USB-C و جک هدفون اشاره کنیم. طبق گزارش های منتشر شده، گلکسی A22 ارزان ترین گوشی 5G در سال 2021 خواهد بود. البته سامسونگ می خواهد مدل 4G این گوشی را با قیمت مناسب تری در بازارهایی مانند هند عرضه کند.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1626

به "تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A22 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A22 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید