تفریحات کیش در دوران کرونا

به گزارش تاورنا، سفر یکی از بهترین لذت های زندگی هر شخصی است. بی شک یکی از به یادماندنی ترین سفرها در ایران سفر به کیش و لذت از تفریحات آن است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا هنوز هم می توان با وجود اپیدمی کرونا به مسافرت رفت یا نه؟ در ادامه می خواهیم در مورد رفتن به کیش با وجود ویروس کرونا برای شما بگوییم و به این سوال شما پاسخ دهیم که آیا تفریحات کیش در دوران کرونا قابل دسترس هستند؟ با خبرنگاران تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تفریحات کیش در دوران کرونا

مدت زمانی است به دلیل ویروس کرونا مسافرتها و تفریحات محدود شده است و همه خانواده ها در حسرت رفتن به یک مسافرت جذاب مانده اند. ما نمی توانیم به این سرعت ویروس را از بین ببریم، ولی در مقابل هم نمی توانیم خود را در خانه حبس کنیم. اکنون که با توجه به رعایت نکات بهداشتی و محدود شدن بعضی از تفریحات می توان اقدام به سفر کرد پس باید چمدان ها را بست و روح و دل خود را جلا داد.

مثل همیشه همه شور و اشتیاق برای رفتن به شهرهای ساحلی را داریم، تور کیش یکی از هیجان انگیزترین و بهترین انتخاب ها برای سفر در این دوران است. شما با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانید به سفر بروید و لذت گذشته را زنده نگه دارید. با زدن ماسک، شستن و ضد عفونی کردن دست ها و رعایت فاصله اجتماعی، خود را از این ویروس دور کنید و با خیال راحت به تفریحات کیش بپردازید.

تفریحات کیش در دوران کرونا

با وجود آب و هوای این روزهای کیش، گردشگران زیادی اقدام به رفتن به این جزیره کرده اند. تفریحات آبی کیش در زمان کرونا برگزار می شود، و آن هم پروتکل های خاصی برایش تعبیه شده و با رعایت تمام موازین بهداشتی این تفریحات پابرجاست.

تفریحات کیش به دلیل اینکه در آب انجام می شود در ابتلا به ویروس خطر کمتری دارد. تفریحاتی مانند پاراسل، فلای بورد، غواصی، اسکی بر روی آب که حتی یک نفره انجام می گیرد. بعضی از تفریحاتی که قبلا با جمعیت چهار نفره انجام می شد اکنون به صورت کنترل شده و جمعیت کم انجام می پذیرد. این تفریحات شامل شاتل سوراری، بنانا، قایق سواری که از مهیج ترین تفریحات کیش هستند و نشاط و خنده برای شما به ارمغان می آورد. در این گونه تفریحات دسته جمعی فقط خانواده و گروه های همسفر می توانند با یگدیگر به تفریحات کیش بروند.

در دوران کرونا، تمام تفریحات کیش در فضای باز و در دریا انجام می شود تا مسافران به دور از دغدغه بیماری کرونا سفر خوشی را داشته باشند. از جمله تفریحات دیگری که در ایام کرونا در کیش برگزار می شود و حتما برای شما هیجان انگیز خواهد بود، تفریحات ساحلی هستند که این تفریحات شامل موتور سواری و دوچرخه سواری در ساحل می باشد. این تفریحات کیش انفرادی و در محیط باز انجام می شود و خطری برای شما ایجاد نمی کند. گردشگران عزیز باید توجه داشته باشید حتما از ماسک استفاده کنید و ضد عفونی را از قلم نیاندازید، همچنین مسئولین بعد از هر کسی که از وسایل استفاده می کند آنها را ضدعفونی کرده تا نفرات بعد با خیال راحت از آن استفاده کنند.

جاذبه ها در تفریحات کیش

کیش با داشتن دریا و ساحل خاطره انگیز خود مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. در کیش با دیدن اکواریم جذاب و دیدن گونه های مختلف ماهی، با دلفین و پنگوئن ها لحظات خوشی را در این دوران برای شما رقم می زند.

درخت لور از بی نظیرترین جاذبه های کیش

درخت لور که تناور و زیبا است و به نام انجیر معابد شهرت دارد، یکی از قدیمی ترین درخت ایران در جزیره کیش است که از دیدن آن لذت خواهید برد. این درخت در محل زیارت پیر می باشد که شکوه و عظمتی بی نظیر دارد.

سواحل کیش

وقتی به سفر در جزیره کیش می روید مگر می شود از سواحل زیبایش که از مهم ترین جاذبه کیش است دیدن نکنیم، این سواحل در بخش شرقی جزیره واقع شده است. در کنار این ساحل آلاچیق و درختان نخل دست به دست هم داده اند و طبیعتی زیبا را آفریدند. در ساحل زیبای کیش دیدن غروب، بسیار زیبا و دلچسب است که آن را به شما پیشنهاد می کنیم. سواحل زیبای میرمهنا، مرجان و مرد ماهیگیر از جمله مکان هایی هستند که شما می توانید در آن قدم بزنید و یا دوچرخه سواری کنید و از سواحل زیبای این جزیره مرجانی لذت ببرید.

تفریحات کیش برای بانوان

شما بانوان عزیز هم فراموش نشده اید و برای شما هم تفریحات خاص پابرجاست. در این دوران می توانید از پلاژ بانوان استفاده کنید، البته سقف پذیرش فقط 500 نفر در روز می باشد. همچنین در این مکان باید رعایت نکات بهداشتی زیر نظر مسئولین انجام گیرد.

تفریحات کیش برای عموم

در سفر به کیش از کشتی های تفریحی با ظرفیت 40 درصد می توانید استفاده کنید و در دل خلیج فارس بروید و زیبایی آب های جزیره را تماشا کنید. در جزیره مرجانی کیش از جنگ های شبانه که در محل آب نمای خلیج فارس واقع شده است دیدن کنید، از دیدن برنامه های شاد و کمدی آنها لذت ببرید.

البته بخاطر ایام کرونا ظرفیت پذیرش فقط 50 درصدی و با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

گشت و گزار و تورهایی که شما را در اطراف جزیره می گردانند کار خود را شروع کرده اند و شما می توانید با خیال راحت تفریح کنید و با دیدن مناظر زیبای جنوب لحظات خوشی را در کنار عزیرانتان داشته باشید.

یکی از تفریحات آبی و مهیج جزیره کیش فلای بورد است که فلای بورد به یک شلنگ حدودا 18 متری وصل شده و شما با پوشیدن کفش های مخصوص روی آن می ایستید و با فشار زیاد آب بلند خواهید شد، این تفریح را برای کسانی که عضلات ضعیفی دارند مانند بچه ها پیشنهاد نمی کنیم، چون باید خود را روی هوا کنترل کنید.

جدیدترین تفریحات کیش

یکی از جدیدترین تفریحات کیش در ایام کرونا بالن سواری است، که شما می توانید در ارتفاع 100 متری پرواز کنید و آب های زلال و نیلگون خلیج فارس را ببینید. بالن سواری بر روی جزیره لاجوردی کیش هیجان بسیاری دارد. با توجه به کرونا و رعایت فاصله اجتماعی تعداد افراد که سوار می شوند محدود است و مدت زمان بالن سواری شصت دقیقه می باشد. یکی دیگر از پر طرفدار ترین مکان تفریحی پارک دلفین ها و باغ پرندگان است که ساعت ها می توانید آنها را مشاهده کنید و لذت ببرید. دیدن دلفین ها و شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی و انواع پرنده ها و خزنده های زیبا و جذاب در این مکان تفریحی بسیار تجربه ماندگاری برایتان خواهد بود.

حرف آخر در مورد تفریحات کیش

یکی از مواردی که در این دوران در کیش باید حواسمان باشد استفاده از تفریحات در فضای باز است. ما پارک آبی اوشن را به شما معرفی می کنیم. بزرگترین پارک آبی رو باز که دارای استخرها و جکوزی های متعدد است، و شما می توانید با خیال راحت تفریح کنید و شاد باشید و لحظات خوشی را بگذرانید.

2+

منبع: دلتابان
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1305

به "تفریحات کیش در دوران کرونا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تفریحات کیش در دوران کرونا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات کیش در دوران کرونا"

1 دیدگاه

ندا 28 بهمن 1399

دلم می خواست که اطلاعات بیشتری در مورد تفریحات می دادید

پاسخ به ندا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید