فراوری یک ملودرام جدید اجتماعی در شبکه سه

به گزارش تاورنا، تهیه کننده سریال بی همگان گفت: سریال بی همگان درواقع ملودرامی اجتماعی است که در زمان فعلی و این روز های جامعه نیز اتفاق می افتد و برای پخش از شبکه سه به فراوری می رسد.

فراوری یک ملودرام جدید اجتماعی در شبکه سه

مهران مهام، تهیه نماینده سریال های تلویزیونی در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران با اشاره به فراوری سریال بی همگان بیان کرد: ما منتظر اعلام تلویزیون هستیم که وارد مرحله پیش فراوری شویم.هم اکنون فرایند فراوری در شورای مربوطه در صداوسیما مطرح شده و به محض اینکه اعلام نمایند، سریعا وارد مرحله ساخت آن خواهیم شد.

وی با این حال گفت: این سریال برای پخش از شبکه سه سیما به فراوری می رسد که البته با چند کارگردان هم برای ساخت آن وارد مذاکره شده ام، اما فعلا به گزینه قطعی نرسیده ام. درواقع تا شورا نظر ندهد نمی توان به قطعیتی درمورد کارگردان رسید.

مهام اشاره داشت: سریال بی همگان درواقع ملودرامی اجتماعی است که در زمان فعلی و این روز های جامعه نیز اتفاق می افتد؛ بنابراین سریالی امروزی خواهد بود.

این تهیه نماینده درباره آماده بودن فیلمنامه آن نیز گفت: بی همگان قرار است در 50 قسمت نوشته و ساخته گردد. با این حال 20 قسمت از سریال را بطور آماده در اختیار داریم و بقیه نیز درحال نگارش و بازنویسی است.

مهران مهام پیش از این تهیه سریال هایی همچون زوج یا فرد، دلنوازان، دردسر های عظیم، نرگس، ترانه مادری، ترش و شیرین، خانه به دوش، زیر آسمان شهر و ... را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 613

به "فراوری یک ملودرام جدید اجتماعی در شبکه سه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری یک ملودرام جدید اجتماعی در شبکه سه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید