خانه دیدنی پر از نور و طراوت در اصفهان

به گزارش تاورنا، خانه شماره 2 اصفهان یکی از پروژه های پیروز شناخته شده است. این خانه دیدنی را شرکت معماری سرسایه در زمین 300 مترمربعی با 4 واحد مسکونی در 5 طبقه ساخته است.

خانه دیدنی پر از نور و طراوت در اصفهان

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در خانه شماره دو اصفهان ،طبقه همکف برای پارکینگ، ورودی و لابی، حیاط و اتاق تأسیسات ، زیر زمین به عنوان سالنی برای مراسم ها و اتاق های انباری و درطبقه اول 2 واحد کوچک برای سکونت و طبقه دوم و سوم برای استفاده شخصی تدارک دیده شده است.

فراهم کردن حداکثر نور و هوای تازه در درون این خانه دیدنی به ویژه در نشیمن و پذیرایی از هدف های مهم طراح و معمار این خانه بوده است. بنابراین، تمام نشیمن ها در امتداد ضلع جنوبی واحد ها با حداکثر اندازه، بازشو نهاده شد.

محفظه ای گیاهی با نوعی از گیاهان رونده بین لایه های نما نهاده شده که باعث طراوت بیشتر در فضا های داخلی شده و با اتصال درون و بیرون به یکدیگر، نما را زنده تر نموده است.

درزیرزمین این خانه دیدنی به عنوان سالن برای مراسم ها و فضای عمومی، لازم بود نور طبیعی و تهویه مناسب در آن جا وجود داشته باشد بنابراین حیاطی در سطح پایین زیرزمین با گیاهان و آب جاری ایجاد شد تا فضایی بهتر و لذت بخش تر خلق گردد.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 731

به "خانه دیدنی پر از نور و طراوت در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه دیدنی پر از نور و طراوت در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید