خبرنگاران 180 میلیارد ریال برای فعالسازی 40 دوربین پایش شهری در سمنان هزینه شد

به گزارش تاورنا، سمنان- خبرنگاران- رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: شهرداری مبلغ 180 میلیارد ریال برای تامین 40 دوربین پایش تصویر و پوشش کابل فیبر نوری مورد احتیاج برای فعالیت آن در سمنان هزینه کرد.

خبرنگاران 180 میلیارد ریال برای فعالسازی 40 دوربین پایش شهری در سمنان هزینه شد

سید مسعود سیادتی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: 10 دوربین پایش تصویر شهر سمنان مربوط به ترافیک شهر و سایر دوربین ها مربوط به مسائل امنیتی است و در صورت احتیاج در اختیار دستگاه های مرتبط قرار می گیرد.

وی با اشاره به کاربرد دوربین ها برای مدیریت تردد، نظارت و مسایل مختلف اضافه نمود: نیروی انتظامی سمنان، مجرمان سرقت از یک طلافروشی را که چندی پیش منجر به فوت طلافروش شدند، با یاری همین دوربین ها شناسایی و دستگیر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان بیان نمود: در راستای فعالیت دوربین های پایش تصویر، حدود 90 درصد از مساحت شهر سمنان با کابل های فیبر نوری پوشش داده شد و باقی نیز آماده نصب است.

پیاده راه شدن خیابان امام (ره) طرحی ارزشمند و برند بین المللی است

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به معطوف شدن مدیریت شهری جهان به انسان محوری بیان نمود: مساحت بافت قدیمی شهر سمنان 44 هکتار است و توجه به بدنه سازی خیابان امام (ره) در طرح پیاده راه سازی باعث رونق این منطقه می گردد.

سیادتی اضافه نمود: ضروری است فرهنگسازی بلندمدت بر تفکر کسبه بازار سمنان انجام گردد تا رفته رفته با توجه به مزایای این طرح، تغییرات را بپذیرند.

وی ادامه داد: پارکینگ های موجود در آن محدوده مانند پارکینگ خیابان آستانه و گاراژ حقیقت می تواند جوابگوی احتیاج شهروندان باشد و راه ها و پارکینگ های جدید نیز در حال تامین شدن است.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: بر اساس تجربه، بیشتر خودروهای پارک شده در خیابان امام خمینی (ره) متعلق به کسبه است و اگر این افراد خودروهای خود را در پارکینگ های اطراف پارک نمایند، مسئله ای در مورد تردد شهروندان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگاران، شهر سمنان با جمعیت حدود 200 هزار نفر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله 216 کیلومتری تهران و در جهت اصلی تهران به مشهد قرار گرفته است و محدوده شهری آن 2 هزار و 950 هکتار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1606

به "خبرنگاران 180 میلیارد ریال برای فعالسازی 40 دوربین پایش شهری در سمنان هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 180 میلیارد ریال برای فعالسازی 40 دوربین پایش شهری در سمنان هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید