خط کشی معبر 153 مدرسه در منطقه ها مختلف قم

به گزارش تاورنا، مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت:خط کشی معابر مدارس منطقه ها مختلف تا انتها شهریور به اتمام می رسد.

خط کشی معبر 153 مدرسه در منطقه ها مختلف قم

به نقل از شهرداری قم، حسین شعبان زاده با توجه به شروع سال تحصیلی و مطالبه شهروندان برای خط کشی خیابان ها در جهت مدارس گفت: سازمان ترافیک شهرداری از ابتدای شهریورماه برنامه خط کشی معابر مقابل مدارس را در دستور کار قرار داده است.

او از اتمام خط کشی معابر برخی منطقه ها خبر داد و افزود: بیش از 153 مدرسه در لیست اعلامی به بوده که خط کشی مدارس منطقه ها 2، 6، 3، 4 به اتمام رسیده و منطقه ها 7 و 8 در حال اجرا است و تا سرانجام شهریور تمام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: دو تیم خط کشی مدارس را انجام داده و علت دیر شروع شدن پروژه نیز حفظ رنگ و درخشندگی خط کشی در شب برای دانش آموزان بوده است.

او از اجرای سرعت کاه ها نیز در جهت مدارس خبر داد و افزود: اجرای سرعت کاه ها از ابتدای سال شروعشده است و تا کنون 7 نقطه پرخطر آرام سازی شده است و در حال حذف سرعت کاه های غیراستاندارد هستیم و در این 7 مورد نیز استانداردسازی و خط کشی و نقوش آن اجرا شده است.

شعبان زاده در سرانجام تأکید کرد: تا سرانجام سال سرعت کاه های جهت تمام مدارس اجراشده و معابر ایمن خواهند شد.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2138

به "خط کشی معبر 153 مدرسه در منطقه ها مختلف قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط کشی معبر 153 مدرسه در منطقه ها مختلف قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید