رزرو هتل های ایران توسط گردشگران خارجی تا سال آینده

به گزارش تاورنا، به گفته رئیس جامعه تورگردانان ایران، هتل های 4 و 5 ستاره شهرهای اصفهان، یزد، تهران، شیراز و اهواز تا سال 2016 توسط گردشگران خارجی رزرو شده است.

رزرو هتل های ایران توسط گردشگران خارجی تا سال آینده

بهترین تجربه سفر را با مجری مستقیم تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش ابراهیم پورفرج، در تهران، اصفهان، یزد و شیراز هتل های 4 و 5 ستاره تا سال 2016 جای خالی ندارند. در شهری مانند اهواز فقط یک هتل 4 ستاره خوب وجود دارد که آن هم رزرو شده است. چون میزان گردشگران خارجی ورودی به ایران نسبت به سال های گذشته رشد نموده است. وی اضافه نمود:

مقصد بسیاری از گردشگران خارجی بازارهای اروپایی است اما مقاصد جدید نیز به گروه گردشگران ورودی اضافه شده اند. مانند گردشگران بلژیک. با این حال اکنون شرکت های بزرگ تورگردانی در حال عقد قرارداد با ما هستند این استقبال بعد از توافق های هسته ای اجرا شده بیشتر شد. به نحوی که حتی نامه نگاری کردیم در شهر اصفهان و ماه مهر به عنوان فصل ورود گردشگران خارجی جشنواره برگزار نگردد، چون گردشگران خارجی در راه هستند هتلها جا ندارد و این ماه دقیقا اوج ورود توریست خارجی به اصفهان است. بنابراین می توان جشنواره هایی مانند فیلم کودک را به زمان دیگری موکول کرد.پورفرج گفت:ما اکنون با کمبود هتل های مناسب در کشور روبرو هستیم ساخت یک هتل 3 سال طول می کشد بحث ما این است که کار را باید آغاز کنیم و بودجه ویژه ای به آن بدهیم و فراخوان سرمایه گذاری در حوزه هتل سازی داده گردد و گرنه حرف زدن درباره اینکه هزار هتل ساخته می گردد آسان است.وی اضافه نمود: باید حداقل 4 هتل جانمایی گردد و یک تیم نیز روی ساخت و سازها نظارت کند تا بودجه ساخت هتل در جای دیگری هزینه نگردد. وقت آن رسیده که رئیس سازمان میراث فرهنگی از رئیس جمهور اعتبار ویژه ای برای ایجاد زیرساخت ها بگیرد. منبع: خبرگزاری مهرمنبع: کجارو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 674

به "رزرو هتل های ایران توسط گردشگران خارجی تا سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل های ایران توسط گردشگران خارجی تا سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید