سازش؛ پایانی بر کابوس 9 ساله جوان قاتل

به گزارش تاورنا، رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل پس از 9 سال اطلاع داد.

سازش؛ پایانی بر کابوس 9 ساله جوان قاتل

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، جبار تجری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات این پرونده، اظهار کرد: حدود 10 سال پیش گزارشی مبنی بر کشف جسدی در یکی از محلات شهر کرمانشاه به ضابطین دستگاه قضایی اعلام و پس از حضور نیروی انتظامی در محل و انجام تحقیقات از مردم محله تعیین می گردد یک دستگاه خودرو سواری جسد را به بیرون پرتاب نموده و به سرعت از محل متواری شده است.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه توضیح داد: پس از جمع آوری مستندات و شناسایی هویت مقتول، در مرحله دوم تحقیقات از خانواده مقتول شروع می گردد، تا اینکه سال 1390 پس از چندماه کار اطلاعاتی نیروی انتظامی و اداره آگاهی استان، دو نفر به عنوان مظنون اصلی پرونده شناسایی و دستگیر می شوند.

وی گفت: پس از دستگیری این دو نفر و اعترافات آنها تعیین می گردد که قتل توسط یکی از آنها انجام شده و دیگری هم در آن مشارکت داشته است.

تجری اضافه نمود: در نهایت پرونده ای برای این دو متهم در دادسرای استان تشکیل و پس از رسیدگی قضایی حکم قصاص برای قاتل پرونده صادر می گردد.

رئیس شورای حل اختلاف استان تاکید نمود: پس از اعلام این حکم، خانواده قاتل درخواست می نمایند تا این پرونده قتل به ستاد تالیف قلوب شورای حل اختلاف استان جهت ایجاد صلح و سازش ارجاع گردد.

وی ادامه داد: با ارجاع این پرونده به ستاد تالیف قلوب، اعضای این ستاد کوشش گسترده خود را برای اخذ رضایت از اولیاء دم آغار کردند که خوشبختانه پس از چندین سال کوشش شبانه روزی در نهایت منجربه نتیجه شد.

تجری اعلام کرد: خانواده مقتول اخیرا با حضور در یکی از دفاتر اسناد رسمی رضایت بی قید و شرط خود را ثبت کردند و به این ترتیب جوانی دیگر با رهایی از کابوس چوبه دار به آغوش خانواده بازگشت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1407

به "سازش؛ پایانی بر کابوس 9 ساله جوان قاتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازش؛ پایانی بر کابوس 9 ساله جوان قاتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید