سرپرست میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری معرفی گردید

به گزارش تاورنا، مدیرکل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین معارفه سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خواهان اجرا و پیگیری طرح جامع گردشگری این استان شد.

سرپرست میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محسن دلبری روز پنجشنبه 15 آذر 97 در این آیین تاکید نمود: طرح جامع گردشگری این استان از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به شهرکرد و مورد تاکید دکتر روحانی است.

او اضافه کرد: آنالیز وضعیت طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری و اجرایی کردن آن از مهمترین و اصلی ترین ماموریت های مدیریت استان است.

دلبری همچنین توضیح داد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های قابل توجهی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد.

او یادآور شد: توسعه اقامتگاه های بوم گردی، ترویج اکوتوریسم، افزایش تولیدات صنایع دستی شهری، روستایی و عشایری، حفظ میراث فرهنگی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه گذاری در بخش های مختلف مرتبط مورد توجه مدیریت استان باشد.

دلبری گفت: همدلی، همراهی و تعامل میان مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سایر مسئولان، مردم و قشرهای مختلف حفظ گردد.

در این آیین از بهمن عسگری سوادجانی مدیرکل سابق این اداره قدردانی و مهرداد جوادی به عنوان سرپرست جدبد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری معرفی گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 268

به "سرپرست میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید