شرایط مهاجرت به هلند برای ایرانیان در سال 2021 (تور هلند ارزان)

به گزارش تاورنا، افرادی که قصد مهاجرت به هلند را دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می نمایند این است که چه شرایطی به منظور مهاجرت به هلند وجود دارد و به منظور انجام این فرایند باید به چه نکاتی توجه داشت؟ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا به شرایط مهاجرت به هلند نگاهی انداخته و در رابطه با هر یک از روش های مهاجرت به این کشور توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله صحبت کنیم.

شرایط مهاجرت به هلند برای ایرانیان در سال 2021 (تور هلند ارزان)

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

برای خرید بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت از خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید.

مهاجرت به وسیله کار

یکی از روش های مهاجرت به هلند به وسیله پیدا کردن کار است و در واقع می توان با اخذ اقامت کاری به کشور هلند سفر کرد. افرادی که در خارج از هلند زندگی می نمایند به منظور اخذ ویزای کار باید پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایی هلندی دریافت نموده و به وسیله آن می توانند ویزای کاری خود را به دست بیاورند.

با توجه به مقدار اقامت شما در این کشور ویزای کاری صادر شده برای شما مختلف است و به همین علت ضروری است تا متناسب با نوع کار و مدت زمانی که در کشور هلند حضور دارید، از کارفرمای خود بخواهید که ویزای مناسبی برای شما درخواست دهد. پس از انجام این کار شما می توانید به کشور هلند رفته و در این کشور اقامت کنید.

مهاجرت به هلند به وسیله تحصیل

یکی از روش های مهاجرت به هلند که امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا نموده و بسیاری از افراد از این طریق اقدام به مهاجرت به هلند می نمایند، به وسیله تحصیل است. در واقع افراد می توانند به سراغ دانشگاه های کشور هلند رفته و با ثبت درخواست به دانشجویان این دانشگاه ها تبدیل شوند.

پس از اتمام تحصیل در صورتی که بتوانید کار مناسبی در کشور هلند پیدا کنید، پس از چند سال کار کردن و پرداخت اقتصادیات می توانید مراحل اخذ اقامت کشور هلند را طی نموده و اقدام به مهاجرت به هلند کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که به منظور مهاجرت به هلند به وسیله تحصیل ضروری است تا شرایط و قوانین هر یک از دانشگاه های این کشور را آنالیز نموده و با بدست آوردن پیش احتیاجهای لازم در دانشگاه های کشور هلند ثبت نام کنید.

پس از اتمام تحصیل نیز با پیدا کردن شغل مناسب قادر خواهید بود تا اقامت این کشور را به دست آورده و تبدیل به شهروند هلند شوید.

اگر بخواهیم شما را با شرایط تحصیل در هلند آشنا نموده و در رابطه با مدارک مورد احتیاج برای انجام این فرایند توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن پاسپورت
  • امضای فرم antecedents certificate
  • انجام تست سلامت
  • دریافت پذیرش از یک مرکز علمی یا دانشگاه معتبر
  • داشتن منابع اقتصادی کافی برای تحصیل
  • اخذ حداقل 50 درصد از واحدهای درسی برای هر سال
  • ارائه مدرک ایلتس 6 اکادمیک برای دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی
  • ارائه مدرک ایلتس 5.5 برای گذراندن دوره 6 ماهه پیش از تحصیل
  • داشتن مدرک ایلتس 5 برای گذراندن دوره 12 ماهه قبل از تحصیل

مهاجرت با سرمایه گذاری

یکی از روش هایی که به شما یاری می نماید تا بتوانید اقدام به مهاجرت به هلند کنید، سرمایه گذاری در این کشور است. در واقع دولت هلند کوشش نموده تا شرایطی را فراهم کند تا افراد بتوانند با سرمایه گذاری در این کشور اقدام به مهاجرت به هلند نموده و تبدیل به شهروند این کشور شوند. مسئله مهمی که باید بدانید این است که براساس قوانین کشور هلند شما باید در یکی از سه بخش زیر اقدام به سرمایه گذاری کنید تا بتوانید به این کشور مهاجرت کنید:

  • کارآفرینی
  • ثبت اختراع و نوآوری
  • علمی و پژوهشی

بر اساس قوانین کشور هلند شما موظف هستید تا حداقل 1 میلیون و 250 هزار یورو در اقتصاد کشور هلند سرمایه گذاری کنید تا ویزای موقت اقامت در این کشور را به دست بیاورید. پس از اخذ این ویزا می توانید مراحل اداری را برای دائم کردن اقامت خود طی کنید. بر اساس قوانین کشور هلند پس از پنج سال زندگی در این کشور شما قادر خواهید بود تا درخواست پاسپورت، شهروندی و تابعیت این کشور را بدهید.

مهاجرت به هلند به وسیله ازدواج

از دیگر روش هایی که شما می توانید به وسیله آن اقدام به مهاجرت به هلند کنید، ازدواج با یک شهروند هلندی است.

بر اساس قوانین کشور هلند در صورتی که شما سه سال با یک فرد هلندی ازدواج کنید، قادر خواهید بود تا برای اخذ اقامت دائم و پاسپورت کشور هلند اقدام کنید. مدارک مورد احتیاج به منظور مهاجرت به هلند به وسیله ازدواج شامل موارد زیر می گردد:

  • پاسپورت
  • سند ازدواج
  • مدارک اثبات رابطه
  • گواهی تمکن اقتصادی همسر هلندی
  • درخواست ویزای MVV
  • ارائه مدرک زبان
  • پرداخت حداقل 240 یورو برای هزینه صدور ویزای هلند

بعلاوه باید به این نکته اشاره داشت که آنالیز و صدور ویزای هلند به وسیله ازدواج بین 3 تا 6 ماه زمان می برد و پس از طی کردن این مدت زمان است که قادر خواهید بود تا اقدام به اخذ ویزای کشور هلند کنید.

مهاجرت به وسیله پناهندگی

یکی از راه هایی که شما می توانید به وسیله آن اقدام به مهاجرت به هلند کنید، پناهجو شدن به این کشور است. البته باید به این نکته اشاره داشت که این روش مهاجرت چالش های بسیار زیادی داشته و تنها افراد خاصی قادر خواهند بود تا اقدام به پناهجو شدن به کشور هلند نمایند.

مسئله مهمی که باید بدانید این است که به علت این که هلند به کنوانسیون های بین المللی حقوق بشر در خصوص پناهندگی پایبند است افرادی که به دلایل مختلفی از نظر جانی در کشور خود امنیت ندارند، می توانند به این کشور سفر نموده و تبدیل به پناهجو شوند.

در هلند آنالیز پرونده پناه جویان تا شش ماه طول می کشد و تنها افرادی که دلایل کافی و منطق را ارائه می نمایند قادر خواهند بود تا به این کشور مهاجرت نموده و از این طریق اقدام به مهاجرت به کشور هلند نمایند.

برترین روش مهاجرت

اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید، پیشنهاد ما این است که حتماً شرایط خود را مورد آنالیز و ارزیابی قرار داده و در نهایت با توجه به شرایطی که دارید به سراغ برترین روش برای مهاجرت رفته و از این طریق اقدام به مهاجرت به هلند کنید.

مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما روش درست را برای مهاجرت انتخاب نکنید، این مسئله می تواند شما را با چالش های مختلفی روبرو کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما در رابطه با روش های گفته شده تحقیقات کاملی داشته باشید و با توجه به شرایط خود برترین روش را به منظور مهاجرت به هلند انتخاب کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2126

به "شرایط مهاجرت به هلند برای ایرانیان در سال 2021 (تور هلند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مهاجرت به هلند برای ایرانیان در سال 2021 (تور هلند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید