شوک جدید ویروس کرونا به دنیای فناوری: قطعه ساز آیفون در چین ماسک و لباس پزشکی فراوری می نماید

به گزارش تاورنا، سازنده قطعات آیفون تصمیم گرفته تا اطلاع ثانوی خط فراوری خود را شامل تغییراتی جدی کند. بر اساس این تغییرات از یک سو به کارگران هشدار داده شده که در خانه بمانند و از سوی دیگر قرار است بخشی از خط فراوری به ساخت روپوش و ماسک پزشکی اختصاص یابد.

شوک جدید ویروس کرونا به دنیای فناوری: قطعه ساز آیفون در چین ماسک و لباس پزشکی فراوری می نماید

با تور چین ویژه کریسمس سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت به کارگران در شنژن اطلاع داده است که در خانه بمانند زیرا این شرکت تصمیم گرفته با توجه به شرایط اضطراری چین و در سایه کمبود تجهیزاتی مثل ماسک، اقدام به فراوری ماسک و تجهیزات پزشکی کند.

این فراوریکننده عمده قطعات اپل اعلام نموده که تا اطلاع ثانوی به جای فراوری قطعات آیفون در مرکز خود واقع در شنزن اقدام به فراوری ماسک و لباس پزشکی خواهد نمود. کارمندان این مرکز متنی را از این شرکت دریافت کردند که به آنها می گفت که در تاریخ 10 فوریه (همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود) به کارخانه برنگردند.

این تصمیمات جدید توسط فاکسکان خبر بدی برای اپل است چرا که پیش از این نیز این موضوع باعث فشار بر زنجیره تامین اپل شده بود. جالب است بدانید که این شرکت در ابتدا اعلام نموده بود که صرفا ماسک هایی برای استفاده داخلی کارمندان خود ایجاد خواهد نمود. اما شیوع ویروس منجر به افزایش شدید تقاضا برای ماسک و در نتیجه کمبود آن در چین شد.

فاکسکان اعلام نموده تصمیم دارد تا انتها ماه فوریه تا حداکثر 2 میلیون ماسک در روز فراوری کند. یادداشتی برای این منظور به وسیله پیامک به کارکنان ارسال شده که شامل این متن است:

برای محافظت از سلامتی و ایمنی همه و رعایت قوانین دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس، ما از شما می خواهیم که به شنژن بازنگردید. ما اطلاعات شما را در خصوص شرایط به روز خواهیم کرد. این شرکت در طول مدت بیکاری شما از حقوق و منافع مرتبط با کار همه محافظت خواهد نمود. لطفاً برای اطلاعات بیشتر صبر کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 698

به "شوک جدید ویروس کرونا به دنیای فناوری: قطعه ساز آیفون در چین ماسک و لباس پزشکی فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک جدید ویروس کرونا به دنیای فناوری: قطعه ساز آیفون در چین ماسک و لباس پزشکی فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید