فکر نمی کردم در کلمبیا خوب ظاهر شوم، در مالزی به دنبال طلا خواهم بود

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: تالوکار تیم ملی ووشوی کشورمان گفت: بعد از آسیب دیدگی فکر نمی کردم تا این حد بتوانم در بازهای رشته های غیر المپیکی خوب ظاهر شوم.

فکر نمی کردم در کلمبیا خوب ظاهر شوم، در مالزی به دنبال طلا خواهم بود

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

فرشاد عربی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی های رشته های غیرالمپیکی در رشته ووشو از سطح بسیار بالایی برخوردار بود زیرا تمام شرکت کنندگان و مدال آوران رقابت های دنیای 2011 ترکیه در این مسابقات حاضر بودند. با توجه به اینکه به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا نموده بودم اصلا فکر نمی کردم که بتوانم تا این حد در کلمبیا فرم ها را به خوبی اجرا کنم و صاحب مدال طلا شوم.

وی ادامه داد: نمایندگان هنگ کنگ، ژاپن، برزیل، ونزوئلا و کره در این دوره از رقابت ها در دو فرم نن گوان و نان چوان حاضر بودند که در این میان توانستم مدال طلا را از آن خود کنم. حریف اصلی ام تالوکار هنگ کنگی بود که طلای رقابت های دنیای ترکیه را یدک می کشید که خوشبختانه توانستم از سد او بگذرم. البته او در این مسابقات اصلا نتوانست صاحب سکو گردد و بعد از من نمایندگان برزیل و ژاپن عناوین دوم و سوم را به ترتیب از آن خود کردند.

تالوکار کشورمان اظهار داشت: حقیقت این است که تا یک ماه مانده به آغاز این رقابت ها وضعیت ام زیاد خوب نبود اما در این مدت تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم و توانستم به هر شکل ممکن خودم را برای رقابت های کلمبیا آماده کنم. خوشحالم که باز هم برای کشورم افتخار آفرینی کردم و پیروز شدم در میان شش تالوکار برتر دنیا در مجموع هر دو فرم مذکور به نشان طلا برسم.

عربی توضیح داد: بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی و رقابت های دنیای مالزی پیش روی تیم ملی است و در چند ماه آینده ترافیک کاری بالایی خواهیم داشت. تمرینات را از سر گرفته ایم و امیدوارم در طول این مدت تمام نفرات اعزامی بتوانند به اوج آمادگی برای این پیکارهای مهم برسند. هدفم طلای رقابت های دنیای است زیرا تاکنون چهار نشان نقره را در این رقابت ها بدست آورده ام و تمام تلاشم این است که رنگ مدال هایم را خوشرنگ تر کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 277

به "فکر نمی کردم در کلمبیا خوب ظاهر شوم، در مالزی به دنبال طلا خواهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکر نمی کردم در کلمبیا خوب ظاهر شوم، در مالزی به دنبال طلا خواهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید