مرضیه برومند: عروسک های شهر موش ها از بین رفتند ، کپل هم وضعیت خوبی در موزه سینما نداشت ، آرزویم تاسیس موزه عروسک هاست

به گزارش تاورنا، مرضیه برومند از وضعیت نامناسب عروسک های شهر موش های یک اطلاع داد و گفت: آرزویم افتتاح موزه عروسک ها است.

مرضیه برومند: عروسک های شهر موش ها از بین رفتند ، کپل هم وضعیت خوبی در موزه سینما نداشت ، آرزویم تاسیس موزه عروسک هاست

خبرنگاران: مرضیه برومند کارگردان شهر موش ها در مصاحبه تصویری با دم خروس درباره وضعیت عروسک های شهر موش ها گفت: آرزوی من تاسیس یک موزه عروسک است. عروسک های خاطره انگیزی از کارهای مختلف نمایشی و سینمای عروسکی وجود دارد که بعضی از آنها از بین رفتند.

کارگردان شهر موش ها درباره خاتمه عروسک های شهر موش های 1 گفت: بعد از شهر موش های 1 همه عروسک ها را در جعبه قرار داده و به بنیاد فارابی تحویل دادیم. بعد از سال ها متوجه شدم که این عروسک ها را به شهرک سینمایی غزالی تحویل داده اند. یکی هم گفته است که در شهرک غزالی دست و پای این عروسک ها را دیده که وقتی شنیدم حسابی ناراحت شدم.

او درباره باقی ماندن یکی از عروسک ها گفت: از بین عروسک های شهر موش های 1 تنها یک عروسک بدل از کپل داشتیم که یکی از بچه ها آن را برداشته بود. سال ها پیش که موزه سینما از ما عروسک خواست همان عروسک کپل را تحویل موزه سینما دادیم.

برومند با اظهار ناراحتی درباره سرنوشت عروسک ها در موزه سینما ادامه داد: مدتی پیش که در حال پیش فراوری شهر موش های 2 بودیم، جلسه ای در موزه سینما داشتم و منظره ای از عروسک ها دیدم که ناراحتم کرد. عروسک هایی که در موزه بودند، تکه و پاره شده بودند، کلاه قرمزی یک طرف بود ؛ خاله قورباغه چشمش در آمده بود و خرس گلنار نصف صورتش رفته بود. همان زمان عروسک ها را تحویل گرفتم و در کارگاه شهر موش ها آنها را تعمیر کردیم و دوباره تحویل دادیم.

او درباره تاسیس موزه عروسک گفت: می دانم که موزه سینما جایی برای نگه داری این عروسک ها ندارد و احتمالا دوباره همین وضعیت برای آنها پیش خواهد آمد. برای همین یکی از آرزوهایم تاسیس موزه عروسک هاست و برای این موزه تا جایی نیز پیش رفته ام.

ویدیو مصاحبه برومند با برنامه دم خروس را ببینید:

منبع: چمدان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 380

به "مرضیه برومند: عروسک های شهر موش ها از بین رفتند ، کپل هم وضعیت خوبی در موزه سینما نداشت ، آرزویم تاسیس موزه عروسک هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرضیه برومند: عروسک های شهر موش ها از بین رفتند ، کپل هم وضعیت خوبی در موزه سینما نداشت ، آرزویم تاسیس موزه عروسک هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید