معرفی شرکت هواپیمایی چین جنوبی

به گزارش تاورنا، قدرتمندترین شرکت و ناوگان هواپیمایی در قاره آسیا، شرکت هواپیمایی چین جنوبی می باشد. این شرکت بسیار فعال و گسترده می باشد به طوری که به تمامی قاره های دنیا پرواز دارد. در این مقاله اطلاعاتی کامل و جامع برای مراجعین و مسافران در رابطه با شرکت هواپیمایی چین جنوبی جمع آوری نموده ایم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی شرکت هواپیمایی چین جنوبی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

شرکت هواپیمایی چین جنوبی

این شرکت هواپیمایی ششمین شرکت هواپیمایی بزرگ در دنیا می باشد، این بزرگی بر اساس تعداد انتقال مسافر است. شرکت هواپیمایی چین جنوبی که در سال 1988 تاسیس شده است، بزرگ ترین شرکت در قاره آسیا بر اساس تعداد ناوگان می باشد. دفتر مرکزی آن در شهر گوانگ ژو در کشور چین نهاده شده است و قطب های اصلی آن فرودگاه های بین المللی پکن، چنجینگ بیانگبی، بابون گوآنگجو، اورومچی و یووپو می باشند. دولت چین امکان سرمایه گذاری در این شرکت را برای سرمایه گذاران خارجی نیز فراهم آورده است و سهام این شرکت بزرگ در بازارهای بورس نیویورک، شانگهای و بورس اوراق بهادار هنک کنگ معامله می گردد. همچنین یکی از اعضای اصلی اتحاد اسکای تیم می باشد. این شرکت هواپیمایی دارای 521 فروند هواپیما می باشد که در حال حاضر به بیش از 200 مقصد در قاره های آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا را با پروازهای باربری و مسافربری انجام می دهد. این ایرلاین تا سال 2019 بیش از صد میلیون مسافر داخلی و خارجی را در دنیا جا به جا خواهد نمود.

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی چین جنوبی

شرکت هواپیمایی چین جنوبی در چهار کلاس پروازی فرست کلاس، بیزینس کلاس، اکونومی و پرمیوم اکونومی بلیط های خود را به فروش می رساند.

فرست کلاس

این کلاس پروازی یک فضای خصوصی جداگانه، تلویزیون شخصی 17 اینچ و منوی انتخابی دارد.

تجاری

این نوع کلاس پروازی نیز دارای یک تخت جداگانه، تلویزیون 17 اینچ و فضای خصوصی مناسب می باشد.

مالی

کلاس پروازی مالی دارای جایگاه راحتی و تلویزیون شخصی 9 اینچی می باشد.

پرمیوم اکونومی

کلاس پروازی پرمیوم اکونومی شرکت هواپیمایی چین جنوبی نیز دارای امکاناتی همانند کلاس پروازی مالی می باشند. اما در این نوع کلاس جایگاه ها بزرگ تر و راحت تر می باشند.

حادثه ای در شرکت هواپیمایی چین جنوبی

پرواز شماره 3456 این شرکت در می 1997 بخاطر بدی هوا و باران شدید دچار حادثه شد و در اثر همین حادثه 35 نفر از سرنشینان آن کشته شدند.این پرواز یکی از پروازهای داخلی این ایرلاین بود و توسط فروند هواپیمایی بوئینگ 737 انجام شد. پس از دو بار کوشش خلبان برای فرود اضطراری در این پرواز، هواپیما در جهت باد و رعد و برق نهاده شد و هنگام فرود با باند فرودگاه برخورد کرد و آتش گرفت.

مقصد ها

شرکت هواپیمایی چین جنوبی روزانه به 193 مقصد، پرواز مستقیم دارد. در بین شهرهای ایران فقط تهران جزء مقصدهای این ایرلاین می باشد. قاره آسیا: چین (به 127 شهر)، قزاقستان، ترکمنستان، تایلند، قرقیزستان، استرالیا، کره جنوبی، فیلیپین، ویتنام، هندوستان، اندونزی، بنگلادش، تاجیکستان، ژاپن، هنک کنگ، پاکستان، تایوان، نپال، مالزی، ماکائو، مالدیو، کامبوج، موریس، سنگاپور، ازبکستان و میانمار

اگر قصد سفر با استفاده از هواپیما را دارید می توانید اطلاعات مورد احتیاج خود را از سایت گردشگری معتبر خبرنگاران بدست آورید. این مقاله در رابطه با شرکت هواپیمایی چین جنوبی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دیگر شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها در نقاط مختلف دنیا می توانید به بخش های مختلف این سایت مراجعه کنید.

خلاصه

یکی از شرکت های هواپیمایی بزرگ در سراسر دنیا شرکت هواپیمایی چین جنوبی می باشد. هواپیماهای این ایرلاین به کشورهای مختلف پنج قاره دنیا سفر می نماید و از آنجا که دارای کلاس های پروازی مختلف می باشد می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

منبع: سفرمی
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 534

به "معرفی شرکت هواپیمایی چین جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی چین جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید