منطقه رود رونه برترین مکان برای توسعه گردشگری شهرستان باشت است

به گزارش تاورنا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، منطقه رود رونه برترین مکان برای توسعه گردشگری شهرستان باشت است.

منطقه رود رونه برترین مکان برای توسعه گردشگری شهرستان باشت است

صادق ماندنی زاده اظهار کرد: برای توسعه زیرساختهای جهانگردی منطقه رود رونه تا به امروز حدود به 17 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی شهرستان باشت اعلام کرد: اجرای 600 مترمربع سنگ فرش، ایجاد آلاچیق، سکوهای نشیمن، سرویس های بهداشتی و مخازن ذخیره آب از اقدامات مهم اجرا شده در این منطقه جهانگردپذیر است.

ماندنی زاده اضافه کرد: فراهم کردن شرایط واگذاری رود رونه برای بهره وری بهتر به بخش خصوصی از دیگر برنامه های رونق جهانگردی در این تفرجگاه است.

او با اشاره به نزدیکی سواحل زیبای رود رونه در نزدیکی شهر باشت و قرار داشتن در راستا استانهای جنوبی خوزستان و بوشهر به فارس مطرح کرد: این منطقه در صورت واگذاری به بخش خصوصی می تواند یکی از قطب های جهانگردی جنوب کشور گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی باشت توضیح داد: اردوگاه جهانگردی رود رونه در زمینی به مساحت 14هزار مترمربع با داشتن آب و هوایی مطلوب در نزدیکی منطقه ها گرراستای جنوب کشور سالیانه پذیرای هزاران نفر جهانگرد است.

منبع: همگردی
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2072

به "منطقه رود رونه برترین مکان برای توسعه گردشگری شهرستان باشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه رود رونه برترین مکان برای توسعه گردشگری شهرستان باشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید