نسخه جدید قابلیت DeX در گلکسی نوت 10 امکانات جذابی را ارائه می دهد

به گزارش تاورنا، از بین ویژگی های جدیدی که گلکسی نوت 10 از آن ها بهره می برد، باید به ویژگی های جدید DeX هم اشاره کنیم. اگرچه برای بهره گیری از نسخه های قبلی، باید گوشی را به مانیتور وصل می کردید و از ماوس و کیبورد متصل به آن بهره می بردید، اما حالا با گلکسی نوت 10 می توانید گوشی را مستقیما به کامپیوتر ویندوزی یا مک متصل کنید تا به وسیله مانیتور آن، به حالت دسکتاپ گوشی خود دسترسی پیدا کنید.

نسخه جدید قابلیت DeX در گلکسی نوت 10 امکانات جذابی را ارائه می دهد

نه تنها بدون دست زدن به گوشی و صرفا با بهره گیری از کیبورد سیستم می توانید از قابلیت DeX بهره ببرید، بلکه می توانید فایل های مختلفی را از کامپیوتر به محیط گوشی بکشید و رها کنید و عکس این موضوع هم امکان پذیر است. اگر هم هوادار همان حالت قبلی یعنی اتصال مستقیم به مانیتور هستید، صرفا با کابل تبدیل USB-C به HDMI می توانید چنین کاری را به راحتی انجام دهید.

علاوه بر این، سامسونگ به وسیله همکاری با مایکروسافت، اپلیکیشن Your Phone را به صورت پیش فرض در گلکسی نوت 10 قرار داده که به کاربران اجازه می دهد به راحتی به وسیله بی سیم، مواردی مانند پیامک ها و تصاویر را بین کامپیوتر ویندوزی و گوشی رد و بدل نمایند. تبلت گلکسی تب اس 6 هم که به تازگی معرفی شده، از نسخه جدید DeX پشتیبانی می نماید و درضمن با وصل کردن کیبورد به آن، رابط کاربری آن تغییر پیدا می نماید. البته با وجود اینکه مشخصه های سخت افزاری گلکسی اس 10 تا حد زیادی مشابه گلکسی نوت 10 است، ولی متاسفانه از نسخه جدید DeX نمی تواند بهره ای ببرد. بعد از آنالیز های همه جانبه، با قاطعیت بیشتری می توان در خصوص قابلیت های آن اظهارنظر کرد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 256

به "نسخه جدید قابلیت DeX در گلکسی نوت 10 امکانات جذابی را ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جدید قابلیت DeX در گلکسی نوت 10 امکانات جذابی را ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید