پیشرفت 95درصدی زیرساخت های گردشگری پارک شیرآباد در رامیان

به گزارش تاورنا، مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت: عملیات اجرایی سامان دهی و تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک طبیعت شیرآباد در رامیان با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی در حال انجام است.

پیشرفت 95درصدی زیرساخت های گردشگری پارک شیرآباد در رامیان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، مرتضی حسینقلی زاده امروز شنبه 31 خردادماه 99 با اعلام این خبر گفت: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های ملی در شهر خان ببین و پارک طبیعت شیرآباد در حال انجام است.

او اضافه کرد: در عملیات اجرایی این فاز، تکمیل راستا دسترسی به آبشار شیرآباد شامل اجرای سنگ فرش راستا دسترسی و دیواره مالون پیرامون راستا پیش بینی شده است.

مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان عنوان نمود: خرید لوله و اتصالات، تجهیز مبلمان، اجرای آسفالت راستا به طول دو کیلومتر، روشنایی محور دسترسی، تعمیرات و احداث سرویس بهداشتی، احداث نمازخانه، احداث سکوی آلاچیق، محوطه سازی، خرید تانکر و احداث آن، سنگ فرش و دیواره مالون راستا آبشار و پل دسترسی با اعتبار 9 میلیارد و 200 میلیون ریال از اقدامات سال گذشته این اداره کل در پارک طبیعت شیرآباد است.

پارک جنگلی و آبشار شیرآباد در هفت کیلومتری جنوب شهر خان ببین و 55 کیلومتری شرق گرگان واقع شده است و از توابع شهرستان رامیان به شمار می آید. آبشار شیرآباد پله ای شکل بوده و هفت آبشار را شامل می گردد که عظیم ترین آبشار آن 30 متر ارتفاع دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1076

به "پیشرفت 95درصدی زیرساخت های گردشگری پارک شیرآباد در رامیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 95درصدی زیرساخت های گردشگری پارک شیرآباد در رامیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید