کارگروه ویژه گردشگری دریایی در گیلان تشکیل می گردد

به گزارش تاورنا، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، کارگروه ویژه گردشگری دریایی در گیلان تشکیل می گردد.

کارگروه ویژه گردشگری دریایی در گیلان تشکیل می گردد

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در حاشیه بازدید از بندر چمخاله لنگرود اظهار کرد: اقتصاد دریا در استانهای شمالی فعال نشده و احتیاج به کوشش و مدیریت جهادی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری بندر چمخاله افزود: توجه به توانمندی های گردشگری دریا مغفول مانده است در حالی که اینها ظرفیت هایی هستند که می تواند پیشران در حوزه اقتصاد و اشتغال باشد.

استاندار گیلان از پیشرفت 80 درصدی ساماندهی بندر چمخاله لنگرود اطلاع داد و افزود: بندر چمخاله لنگرود بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری دارد و از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه استقبال می کنیم.

عباسی با اشاره به ظرفیت خوب بندری گیلان در بخش ترانزیت کالا بیان نمود: از ظرفیت ترانزیت کالا در بندر چمخاله باید نهایت بهره را گرفت.

وی از شروع فعالیت بخش گردشگری بندر چمخاله در تابستان سال آینده اطلاع داد و افزود: همزمان با بکارگیری ظرفیت ترانزیت کالا در بندر چمخاله، از توانمندی گردشگری این منطقه نیز بهره خواهیم گرفت.

استاندار گیلان از تشکیل کارگروه ویژه بخش گردشگری دریا در این استان اطلاع داد و افزود: در این کارگروه موانع، چالش ها و فرصت های گردشگری دریا در استان گیلان مورد آنالیز قرار میگیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2185

به "کارگروه ویژه گردشگری دریایی در گیلان تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه ویژه گردشگری دریایی در گیلان تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید