18 ماه زندان برای مهندس سابق گوگل به علت سرقت اسرار تجاری

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، بر اساس حکم قاضی دادگاهی در آمریکا آنتونی لواندوسکی که قبلاً به عنوان یکی از مهندسان کلیدی وایمو بر روی فراوری خودروهای خودران گوگل فعالیت می کرد، به علت سرقت اسرار تجاری آن و انتقال این اسرار به شرکت اوبر محکوم شده و باید 18 ماه را در زندان بگذراند.

18 ماه زندان برای مهندس سابق گوگل به علت سرقت اسرار تجاری

وی در ابتدا محکومیتی 27 ماهه را دریافت نموده بود که بخشی از آن بخشیده شد و بخش دیگری از آن برای کاهش خطر ابتلاء به کرونا به بازداشت خانگی تبدیل شد. قرار است دوران محکومیت وی در زندان بعد از خاتمه شیوع گسترده ویروس کرونا شروع گردد.

آلفابت شرکت مادر تخصصی گوگل در سال 2017 شکایتی را بر علیه اوبر و این مهندس تقدیم دادگاه نموده و مدعی شده بود آنها اسرار وایمو در خصوص طراحی و فراوری خودروهای خودران را سرقت نموده اند.

آنتونی لواندوسکی بعد از خداحافظی از وایمو و گوگل یک شرکت برای فراوری کامیون های خودران تأسیس کرد و بعد از مدت کوتاهی این شرکت توسط اوبر خریداری شد. آلفابت مدعی شده آنتونی لواندوسکی بیش از 14 هزار فایل و سند محرمانه در خصوص خودروهای خودران وایمو و سیستم لیدار آن را بارگذاری و سرقت نموده است. اگر چه وایمو و اوبر در سال 2018 به توافق رسیدند، ولی تعقیب آنتونی لواندوسکی تا محکومیت قطعی وی ادامه یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1150

به "18 ماه زندان برای مهندس سابق گوگل به علت سرقت اسرار تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 ماه زندان برای مهندس سابق گوگل به علت سرقت اسرار تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید