تکواندو

تکواندوکاران 11 کشور در کمپ تمرینی سوچی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کمپ بین المللی روسیه از 25 خرداد تا 7 تیرماه به میزبانی شهر سوچی روسیه در حال برگزاری است که از 5 تکواندوکار ایرانی به همراه سرمربی برای حضور در این کمپ دعوت شده است.

4 مرداد 1400

حضور 5 ایرانی در تیم پناهندگان در المپیک توکیو

کمیته بین المللی المپیک اسامی تیم 29 نفره پناهندگان در المپیک توکیو را بیان کرد.

19 تیر 1400

پولادگر: منتظر پاسخ فدراسیون جهانی در مورد افزایش گرید مسابقات کیش هستیم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به لغو بعضی تورنمنت های قاره آسیا پیشنهاد افزایش گرید یکی از تورنمنت های کیش را داده ایم و منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم.

20 اسفند 1398

لیگ برتر تکواندو، تقدیر ورامینی ها از حسینی و حضور تونسی ها، شکست سونامی مقابل احمدی

هفته های هشتم و نهم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو(جام خلیج فارس) از صبح امروز با برگزاری سه ملاقات در خانه تکواندو برگزار گردید.

21 بهمن 1398

31 گلستانی به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شدند

27 ورزشکار و 4 سرمربی، مربی، سرپرست و عضو کمیته فنی از استان گلستان به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی اعزام شدند.

23 آبان 1398

غیبت علیرضا نصرآزادانی در مسابقات تکواندوی چین به خواست خود او بود

خبرنگاران: دبیر هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: علیرضا نصر آزادانی، عضو تیم ملی کیوروگی ایران به خواست خود به مسابقات تکواندو جایزه بزرگ چین نرفت و عدم انتخاب وی برای این مسابقات شایعه است.

9 آبان 1398

انتخاب اردونشنیان تکواندوی بانوان در غیاب کیمیا

در سرانجام مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان 18 هوگوپوش به اردو راه پیدا کردند.

20 اردیبهشت 1398

مهدوی: داوران تکواندو ما از لحاظ فنی خوب اما برخی مشکل زبان دارند، تدوین آیین نامه انضباطی می تواند در اعتراض مربیان و بازیکنان بازدارنده باشد

رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو گفت: قاطعانه باید بگویم داوران ایرانی از لحاظ فنی در شرایط خوبی هستند و تنها مشکل برخی داوران عدم تسلط به زبان انگلیسی است.

14 فروردین 1398