مقرون به صرفه ترین خودروی هاچ بک بازار ایران کدام است؟

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، خودروهای هاچبک به علت کوچکتر بودن نسبت به خودروهای سدان معمولا برای شهرهای شلوغ و پرترافیک مناسب هستند. این خودروها در ایران غالبا درسایز کوچک فراوری می شوند و برای تردد در شهر شلوغی همانند تهران مناسب تر هستند.

مقرون به صرفه ترین خودروی هاچ بک بازار ایران کدام است؟

قیمت خودروهای هاچ بک

در بین خودروهای هاچبک موجود در بازار که هنوز نسخه صفر کیلومتر آنها موجود است، لقب مقرون به صرفه ترین همانند همواره متعلق به پراید 111 است با اینکه حدود 2 سال است از فراوری آخرین نسخه آن گذشته است و بعد از این خودرو با اختلاف خیلی کمی تیبا 2 هاچبک حضور دارد. بعد از این دو خودرو محصول دیگر شرکت سایپا یعنی کوییک دنده ای حضور دارد که در مدل 1399 تفاوت قیمت جزیی نسبت به دو خودروی دیگر دارد.

بعد از محصولات مقرون به صرفه قیمت سایپا مشاهده می گردد که پژو 206 تیپ 2 با حدود 75 میلیون تومان بیشتر قرار گرفته است و جایگاه بعدی به برلیانس اچ 220 دنده ای اختصاص دارد. درخصوص گرانترین خودروی هاچبک فراوری داخلی موجود در بازار به گزینه های نسبتا جالب می رسیم.

رنو ساندرو معمولی اتومات که از سال 1398 فراوری آن در پارس خودرو متوقف شده است ولی هنوز نسخه های صفر کیلومتر آن در بازار پیدا می گردد قرار گرفته است. رتبه دوم گرانترین ها مربوط به پژو 207 پانوراما اتوماتیک هست که فول ترین مدل در گروه پژو 207 به شمار میرود. جایگاه سوم هم از آن برلیانس اچ 320 اتومات با موتور 1.65 لیتر است.

در مورد خودروهای هاچبکی که نام آنها در این جدول ذکر نشده است مثل کوییک آر یا پلاس، ساندرو استپ وی و سیتروین سی 3 باید عنوان گردد که این خودروها خود را متلق به گروه مینی کراس اوورها می دانند و ما هم از ذکر نام آنها در جدول خودداری کردیم.(به علت علاقه زیاد مردم کشور ما به خودروهای کراس اوور و شاسی بلند ، خودروسازان داخلی هم از این فرصت استفاده نموده و با افزودن چند آیتم و افزایش ارتفاع چند سانتیمتری خودروهای هاچبک خود را به مینی کراس اوورها ارتقا داده اند.)

قیمت خودرو امروز 12 آبان 1400

قیمت خودروهای داخلی در بازار روز سه شنبه نوسان زیادی نداشت و تعداد زیادی از خودروهای داخلی افزایش یا کاهش قیمتی را ثبت نکردند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1889

به "مقرون به صرفه ترین خودروی هاچ بک بازار ایران کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین خودروی هاچ بک بازار ایران کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید