از عجایب روزگار در پرسپولیس؛ به وحدت بازی می رسد به ابراهیمی نه

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: پرسپولیس در این فصل کم از مدافع و دروازه بان هایش نکشیده است. شاید برای آخرین سوتی ای که مدافعان این تیم داده و پرسپولیس را از راستا خارج نموده اند احتیاج به سفر طولانی در زمان نباشد. در ملاقات برابر آلومینوم، وحدت هنانوف، مدافع تازه و ازبکستانی پرسپولیس یکی از ضعیف ترین روز های عمرش را سپری کرد.

از عجایب روزگار در پرسپولیس؛ به وحدت بازی می رسد به ابراهیمی نه

به گزارش خبرنگاران، با وجود ضعفی که در بازی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس به چشم می خورد، یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به آن ها اعتماد نموده و این بازیکنان را گا ها در ترکیب اصلی می گذارد، ولی این اتفاق برای علیرضا ابراهیمی یکی از مدافعان خوب لیگ برتر در فصل گذشته رخ نمی دهد. کاپیتان سابق گل گهر که به عنوان یکی از گلزن ترین مدافعان لیگ به پرسپولیس آمده جایی در ترکیب اصلی ندارد و بعضا به وسیله یحیی گل محمدی در دقایق پایانی به زمین فرستاده می گردد؛ آنهم نه برای خط دفاعی برای بازی در خط حمله و جهت استفاده از قدرت سرزنی این بازیکن!

این یکی هم دیگر از آن عجایب اتفاق افتاده در پرسپولیس است؛ در شرایطی که در همین فصل مدافعان پرسپولیس برای زدن ضربه سر اول مسائل عدیده ای داشته اند، گل محمدی بازی هم حاضر نشده در خط دفاعی از علیرضا ابراهیمی که قدرت سرزنی خوبی دارد استفاده کند. یحیی بالاخره باید با خودش کنار بیاید که علیرضا ابراهیمی به درد سرزنی می خورد یا خیر؟

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2057

به "از عجایب روزگار در پرسپولیس؛ به وحدت بازی می رسد به ابراهیمی نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از عجایب روزگار در پرسپولیس؛ به وحدت بازی می رسد به ابراهیمی نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید