اعتراضات مردمی آمریکا رونمایی از اندروید 11 را به تاخیر انداخت

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، گوگل قبلاً اعلام نموده بود که اولین مراسم رونمایی از نسخه بتای سیستم عامل اندروید 11 در تاریخ سوم ژوئن به صورت اینترنتی برگزار می گردد.

اعتراضات مردمی آمریکا رونمایی از اندروید 11 را به تاخیر انداخت

اطلاع رسانی در این زمینه بر روی سایت توسعه دهندگان اندروید هم صورت گرفته بود. اما با تشدید درگیری ها و اعتراضات خشونت آمیز در نقاط مختلف آمریکا این مراسم برگزار نمی گردد.

گوگل تنها اعلام نموده که برگزاری این مراسم را به تأخیر انداخته و زمان مشخصی را به عنوان جایگزین اعلام ننموده است. در پیامی که در این زمینه در حساب توئیتری گروه توسعه دهندگان اندروید منتشر شده، صرفاً تصریح شده که حالا زمان مناسبی برای جشن دریافت نیست که اشاره ای غیرمستقیم به اعتراض های آمریکا محسوب می گردد.

از جمله مناطقی که شاهد اعتراض های ضد نژادپرستی در آمریکا بوده می توان به منطقه بی اریا در کالیفرنیا اشاره نمود که محل فعالیت دفاتر بسیاری از شرکت های فناوری آمریکاست.

قرار بود بعضی قابلیت های جدید اندروید 11 در این مراسم معرفی گردد که از جمله آنها می توان به امکان ضبط محتوای در حال نمایش بر روی نمایشگر، برنامه ریزی در خصوص زمان فعال شدن حالت تاریک گوشی و غیره اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1042

به "اعتراضات مردمی آمریکا رونمایی از اندروید 11 را به تاخیر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات مردمی آمریکا رونمایی از اندروید 11 را به تاخیر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید