فراوری دماسنج دیجیتال بدون احتیاج به باتری

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، همواره این احتمال وجود دارد که باتری دماسنج های دیجیتال در حین استفاده خالی گردد. یک دماسنج تازه دیجیتال به نام بی کول بدون احتیاج به شارژ باتری کار می نماید و برای روشن کردن آن فقط به چند تکان احتیاج است.

فراوری دماسنج دیجیتال بدون احتیاج به باتری

بی کول به وسیله شرکتی آمریکایی به نام بارکودا ساخته شده و به جای باتری دارای یک ابرخازن یکپارچه است. چند بار تکان دادن این دماسنج به جلو و عقب برای فراوری بار الکتریکی جهت تأمین انرژی به منظور نمایش عدد دما کافی است. این عدد با فشار دادن یک دکمه بر روی دماسنج ظاهر می گردد.

حسگر مادون قرمز این دماسنج در صورت عبور آرام از برابر پیشانی و بدون لمس پوست، دمای فعلی بدن فرد را فوراً بر روی دستگاه نمایش می دهد. بعلاوه داده ها به صورت بی سیم به وسیله بلوتوث به یک برنامه اختصاصی سازگار با اندروید و آی او اس و سپس گوشی هوشمند یا تبلت کاربر منتقل می گردد.

از این برنامه می توان برای ردیابی و ثبت دمای چند نفر از اعضای خانواده در طول زمان، همراه با یادداشت هایی درباره مواردی مانند علائم فیزیکی و داروهای مصرفی آنها استفاده کرد. کاربران می توانند در صورت لزوم این اطلاعات را برای پزشک خود نیز ارسال نمایند. خود دماسنج بی کول ضد آب و فاقد جیوه بوده و بدنه آن از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. این محصول در سه ماهه چهارم امسال با قیمت 79 دلار آمریکا در دسترس قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1967

به "فراوری دماسنج دیجیتال بدون احتیاج به باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری دماسنج دیجیتال بدون احتیاج به باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید