افتتاح نمایشگاه نقاشی بچه ها اوتیسم و سندروم دان در موزه هنرهای تزئینی اصفهان

به گزارش تاورنا، روز گذشته و با حضور تنی چند از مدیران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و همچنین جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان اصفهان، نمایشگاه نقاشی و دست ساخته های بچه ها اوتیسم و سندروم دان با عنوان موزه را از نگاه من ببینید در محل موزه هنرهای تزئینی ایران افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه نقاشی بچه ها اوتیسم و سندروم دان در موزه هنرهای تزئینی اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الهیاری امروز 21 تیرماه با اعلام این مطلب گفت: این نمایشگاه با همکاری انجمن خیریه اوتیسم اصفهان و تعدادی از مراکز آموزشی ویژه بچه ها، با تاکید بر توانایی های بچه ها اوتیسم و سندورم دان و با موضوع اشیای موزه هنرهای تزئینی ایران افتتاح شد.

او افزود: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری، طی فراخوانی در فضای مجازی با شعار موزه ها زنده اند، موزه ها را در خانه ها ببینید از تمامی علاقه مندان به منظور ارسال آثار نقاشی و حجم دعوت شد.

الهیاری تاکید کرد: از تعداد 145 اثر ارسال شده به دبیرخانه این نمایشگاه، 125 اثر نقاشی و 20 اثر حجمی بوده که تا تاریخ 4 مردادماه سال جاری در این نمایشگاه قابل بازدید است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان شرح داد: در آخرین روز از برگزاری این نمایشگاه، طی مراسمی به 10 اثر منتخب ارسال شده به این نمایشگاه، بعد از انجام مراحل داوری در چند بخش، ضمن اهدای جوایز ویژه، به این آثار منتخب، گواهی حضور از طرف موزه هنرهای تزئینی ایران، اهدا خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1119

به "افتتاح نمایشگاه نقاشی بچه ها اوتیسم و سندروم دان در موزه هنرهای تزئینی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه نقاشی بچه ها اوتیسم و سندروم دان در موزه هنرهای تزئینی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید