همایشها و نمایشگاه ها

50 میلیارد ریال به بازسازی سربازخانه ارگ بم اختصاص یافت

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 50 میلیارد ریال به بازسازی سربازخانه ارگ بم اختصاص یافت.

21 آبان 1402

بالابر هیدرولیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

بالابرها دستگاه هایی هستند که وظیفه آن ها حمل بار و افراد در طول طبقات ساختمان ها و اماکن مختلف است. بالابرها سیستم های متنوعی را شامل می شوند که بالابرهای هیدرولیکی نیز یکی از انواع آن ها به شمار می رود.

25 تیر 1402

یوتیوب تبلیغات مزاحم را حذف می نماید ، کاهش 40 درصدی آگهی ها

یوتیوب برای مبارزه با تبلیغات مزاحم کاربران برنامه ویژه ای دارد. برنامه ای که یاری می نماید تبلیغات محدود شده و از سر راه کاربر به سرعت کنار روند.

4 دی 1401

افزایش 75 درصدی حداقل دستمزد در ترکیه (تور ترکیه)

رئیس جمهور ترکیه حداقل دستمزد خالص در سال 2023 میلادی را 8 هزار و 506 لیر اعلام نمود که میانه نرخ رشد سالیانه 74.43 درصدی را نشان می دهد.

2 دی 1401

همه استعفا دادند یا عذرخواهی کردند به جز کی روش!

جام جهانی فوتبال 2022 قطر که با حضور 32 تیم در 20 نوامبر شروع شد، اکنون به هفت تیم کاهش یافته است. در نتیجه، چندین سرمربی یا مدیر پس از خروج از مسابقات یا به خانه فرستاده شدند یا استعفا داده اند.

19 آذر 1401

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت میراث فرهنگی و شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای منتشر شده، امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت میراث فرهنگی و شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام صورت گرفت.

12 آبان 1401

آشنایی با وبسایت 12 اکسپو، آژانس شمیران گشت (طراحی سایت)

آژانس شمیران گشت با ایجاد سایت 12expo.com گامی بلند در رویکرد اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تجاری و سیاحتی در سراسر جهان برداشته است. ما سعی نموده ایم با رصد تمام اتفاقات بزرگ علمی در همه حوزه های صنعتی ، بازرگانی ، علمی و … بتوانیم ضمن اطلاع رسانی دقیق و بموقع...

18 شهریور 1401

بررسی پورشه 911؛ موقر و سنگین مثل یک آدم حسابی!

بی گمان پورشه 911 یکی از خودروهایی است که همیشه در سیاههٔ آرزوها و رویاهای کودکی ما، عشق ماشین ها، بوده است. بیش از پنجاه سال است که پورشه 911 نمادی از یک اتومبیل اسپرت کاملاً قابل اطمینان است؛ دقیقاً همان چیزی که از یک محصول با کیفیت آلمانی انتظار می رود.

6 مرداد 1401

گواهی واکسن بریتیش کلمبیا تا ماه آینده لغو نمی گردد

دکتر بانی هنری با اشاره به برطرف محدودیت ها در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که این امر به وسیله علم و داده ها راهنمایی خواهد شد.

30 تیر 1401

تور آلمان ارزان: حقایق جالب در خصوص دیوار برلین

دیوار برلین تاریخچه ای تلخ پشت خود دارد و نام آن با جنگ و جدایی مردم برلین و جنگ سرد گره خورده است. این دیوار تلفات زیادی گرفت.

23 تیر 1401

مدیران شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس از پارک فناوری پردیس بازدید کردند

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش بیدبلند خلیج فارس با هدف تعریف همکاری های مشترک و برای استفاده حداکثری از شرکت های دانش بنیان در زیر ساخت های این شرکت، از ظرفیت های پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

2 تیر 1401

چرا باید برای هدایای سال نو سالنامه ها را انتخاب کنید؟

اگر می خواهید کسب وکار خود را به شیوه ای مالی و مؤثر توسعه دهید، سررسید راهی عالی برای پیشرفت می باشد. با فرا رسیدن سال نو، سالنامه ها در میان هدایای تبلیغاتی پیشرو هستند. با استفاده از آن ها به مشتریان خود اطلاع می دهید که دوست دارید یک رابطه تجاری دوجانبه...

13 اردیبهشت 1401

تور دوحه: همکاری های علمی ایران و قطر افزایش می یابد

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم: با امضای تفاهم نامه همکاری میان ایران و قطر در سفر اخیر رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران به قطر، توسعه روابط علمی و تحقیقاتی دو کشور وارد مرحله جدیدی شد.

8 اردیبهشت 1401

تور قطر: شرکت قطر ایرویز برترین ایرلاین دنیا شناخته شد

شرکت قطر ایرویز مقام نخست جایزه اسکای تکس سال جاری را که لیستی از 100 ایرلاین برتر دنیا است، از آن خود کرد.

28 فروردین 1401

گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه آلمان در مونیخ

امیرعبداللهیان و وزیر خارجه آلمان در مونیخ دیدار کرده و به گفتگو نشستند.

26 فروردین 1401

تور ارزان فرانسه: مهمترین نمایشگاه گردشگری؛ تاپ ریزای پاریس امروز به کار خود انتها داد

نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا فرانسه در هفت روز گذشته برگزار گردید و ایران با 12 آژانس مسافرتی در این برنامه شرکت کرد این نمایشگاه هفتم مهر ماه به کار خود انتها می دهد.

19 فروردین 1401

هنر در کشورهای عربی

جذب گردشگران بیشتر با جاذبه های هنری در یکی از کشورهای عربی!شاید متعجب شوید، اگر متوجه شوید یکی از کشورهایی که امروزه اهتمام زیادی بر روی مبحث فرهنگ و هنر قائل شده و بودجه زیادی را برای بسط و توسعه آن در سرزمینش اختصاص می دهد، کشور بحرین باشد. این کشور...

18 فروردین 1401

طراحی تازه سامسونگ برای قرار دادن قلم S، Pen در دستگاه تاشو

در حال حاضر سامسونگ بطور جدی در حال کار بر روی گوشی های تاشوی آینده خود می باشد. این شرکت در نمایشگاه CES 2022 نمونه های اولیه زیادی از دستگاه هایی که چندین بار تا می شوند، ارائه کرد. پتنت نو این شرکت، روش نوی برای قرار دادن S-Pen در یک دستگاه تاشو را نشان می دهد.

20 اسفند 1400

با 13 جاذبه گردشگری کمتر شناخته شده پاریس آشنا شوید

پاریس، مرکز جادویی فرانسه و قطب فرهنگ و گردشگری، علاوه بر جاذبه های دیدنی مشهور، دارای مکان های دیدنی بسیاری است که از زیر رادار بسیاری از گردشگران دور مانده اند.

13 اسفند 1400

بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در ایران تلکام

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعلاوه دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات که چندی پیش با حضور در مرکز مانیتورینگ پلتفرم...

14 بهمن 1400
تعداد: (123)