افزایش 75 درصدی حداقل دستمزد در ترکیه (تور ترکیه)

به گزارش تاورنا، رئیس جمهور ترکیه حداقل دستمزد خالص در سال 2023 میلادی را 8 هزار و 506 لیر اعلام نمود که میانه نرخ رشد سالیانه 74.43 درصدی را نشان می دهد.

افزایش 75 درصدی حداقل دستمزد در ترکیه (تور ترکیه)

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش آناتولی؛ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی به همراه ودات بیلگین، وزیر کار و تامین اجتماعی در مجتمع ریاست جمهوری در آنکارا مبلغ حداقل دستمزد خالص در سال 2023 را 8 هزار و 506 لیر گفت که میانه نرخ رشد سالیانه 74.43 درصدی را نشان می دهد.

اردوغان با تاکید بر اینکه کوشش های دولت برای کاهش نرخ تورم ادامه دارد، گفت: از این ماه شاهد کاهش سریع نرخ تورم خواهیم بود، مصمم هستیم تورم را در اواسط سال پیش رو به 30 درصد و در خاتمه سال به 20 درصد کاهش دهیم.

اردوغان ابراز داشت: اگر با تصویر غیرمنتظره ای روبرو شویم، مانند سال گذشته حتما اصلاحات لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس جمهور ترکیه تاکید نمود: به عنوان دولتی که مانند دیگر بخش های جامعه، سطح رفاه و عایدی شهروندان حقوق بگیر را نیز افزایش داده ایم، اجازه ضایع شدن حق و حقوق هیچ کسی را نخواهیم داد.

بر این اساس، در حالی که نرخ افزایش حداقل دستمزد خالص نسبت به ماه ژانویه امسال 100 درصد و نسبت به ماه جولای 54.66 درصد است، میانگین نرخ رشد سالانه نیز 74.43 درصد اعلام شد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2177

به "افزایش 75 درصدی حداقل دستمزد در ترکیه (تور ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 75 درصدی حداقل دستمزد در ترکیه (تور ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید