اخبار اقتصادی

10 فایده بخور برای پوست صورت و 4 تکنیک برای انجام آن

بخور پوست صورت یک درمان خانگی برای پوست است که کار پاکسازی و تغذیه را برای پوست انجام می دهد و احساس شادابی ایجاد می نماید. این کار بعلاوه می تواند منافذ پوست را باز کند، گردش خون را بهبود بخشد و سبوم محبوس شده در پوست را آزاد کند. اگر در پی راهی برای مراقبت...

5 دی 1402

نیروی انتظامی 2 هزار دستگاه خودرو وارد می نماید

براساس مصوبه دولت، نیروی انتظامی مجاز به واردات 2 هزار دستگاه خودروی سواری با اولویت خودروهای برقی و ترکیبی (هیبریدی) شد.

26 آذر 1402

راهنمای خرید انواع اکسسوری مو برای موهای بلند و کوتاه

اکسسوری های مو از آن دسته محصولاتی هستند که بیش از آنچه فکرش را می کنید می توانند ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهند. یکی از مجذوب نماینده ترین گزینه های پیش رو چه برای خانم هایی با موهای بلند و چه کوتاه استفاده از انواع تل یا زنجیر سر و ریسه است. این دسته از...

13 آذر 1402

برترین لپ تاپ های 2023؛ از حرفه ای تا اقتصادیبرترین لپ تاپ های 2023

در این مطلب قصد داریم برترین لپ تاپ های 2023 را به شما معرفی کنیم؛ لپ تاپ هایی که با توجه به دسته بندی های مختلف از جمله گیمینگ، رندرینگ، برنامه نویسی، طول عمر باتری و… انتخاب شده اند و در بازار ایران هم به راحتی یافت می شوند. بعلاوه همانطور که از تیتر مطلب...

6 آذر 1402

چگونه با مهاجرت فرزند خود از نظر احساسی کنار بیاییم

روز موعود نهایتا فرا می رسد. فرزند شما در حال رفتن به سوی دیگر دنیا است. روزی که زمانی بسیار دور و دست نیافتنی به نظر می رسید، اکنون به طرز شومی نزدیک است. همانطور که فرزند شما برای زندگی تازه خود در خارج از کشور آماده می گردد، چگونه می توانید با این اتفاق...

7 مهر 1402

افزایش وحشتناک مصرف آب به خاطر هوش مصنوعی!

ایسنا نوشت: آخرین گزارش های زیست محیطی شرکت های مایکروسافت و گوگل افزایش قابل توجهی در مصرف آب را از سال 2021 تا 2022 نشان می دهد، به عنوان مثال مایکروسافت در سال 2022 از 1.7 میلیارد گالن آب برای هوش مصنوعی استفاده نموده است.

20 شهریور 1402

مقایسه پوکو F5 و گلکسی A54؛ برترین گوشی 15 میلیونی بازار

خبرنگاران- مقایسه پوکو F5 و گلکسی A54 حکم زدوخورد دوتا از قدرتمند ترین میان رده های 15 میلیونی بازار را دارد.

14 شهریور 1402

عهد 25 ساله نانوای محله نواب ، هیچ سفره ای خالی از نان نمی ماند

همه چیز از خالی شدن جیب یک سرباز در شهری غریب آغاز شد. از روانداختن او به یک نانوا در اوج گرسنگی و دست رد زدن نانوا به سینه او. برخورد نامهربانانه آن نانوا و دلشکستگی سرباز جوان که از قضا در شهر و دیار خود نانوا بود باعث شد که او تصمیم مهمی برای آینده زندگی...

4 شهریور 1402

برترین سایت برای خرید تیک آبی اینستاگرام چیست ؟

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که دنبال پیج رسمی یه شخص معروف باشید ولی نتونید بین خیل زیاد فن پیج ها، پیج های مشابه و پیج های فیک ؛پیج اصلی شخص رو پیدا کنید! خب اینستاگرام برای این مشکل راه حل داره! اونم اینکه برای صفحه های محبوبی که امکان داره پیج های...

12 مرداد 1402

قیمت خانه های زیر 100 متر در شهرک غرب چند؟

برای خرید یک واحد خانه زیر 100 متر در شهرک غرب به حداقل 6.5 میلیارد و حداکثر 20.4 میلیارد تومان، بودجه احتیاج دارید تا مالک یک واحد 53 تا 91 متری شوید.

1 مرداد 1402

واضح می گویم این بازیکن نباید به استقلال بیاید ، طرفداران به یک بازیکن فرصت دوباره بدهند

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس می گوید: کار برای استقلال خیلی سخت است اما تا سه چهار بازی از لیگ نگذرد نمی توانیم نظر نهایی را در مورد هیچ تیمی بدهیم.

29 تیر 1402

روستای سیمین دشت؛ طبیعتی بکر و دیدنی در نزدیکی تهران

روستای سیمین دشت در استان تهران و شهرستان فیروزکوه واقع شده است. این روستا در واقع مقصد ژئوتوریسم (زمین گردشگری) است و شما در سیمین دشت با پدیده های زمین شناسی متنوعی روبه رو می شوید.

14 تیر 1402

فقط گل محمدی به من زنگ زد ، به زور که نمی گردد تمدید کرد

هفته گذشته بود که کریم باقری مربی تیم پرسپولیس بعد از مدتها سکوت در مصاحبه ای با چند رسانه تاکید نمود که برای تمدید قراردادش هیچ گونه تماسی از سوی باشگاه با او گرفته نشده است.

11 تیر 1402

هزینه ساخت واحد های مسکن ملی چقدر آب می خورد؟

ایرج رهبر در نشست خبری با اشاره به قیمت مقطوع ساخت و ساز واحد های مسکن مهر، اظهار کرد: قیمت مقطوع مشکلاتی را برای سازندگان به وجود آورده بود.

20 خرداد 1402

آشنایی با جاذبه های دیدنی شهرستان اندیکا در خوزستان

اگر دوست دارید در اوقات فراغتتان به شهرستانی زیبا با طبیعتی بکر و مجذوب کننده سفر کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که به شهرستان اندیکا بروید. این شهرستان در استان خوزستان واقع شده است. زیبایی طبیعت این شهرستان به علت قرارگیری آن در کوهپایه های سرسبز زاگرس...

7 خرداد 1402

فروش 4 خودرو در سامانه یکپارچه بدون قیمت و سردرگمی مردم

آنالیز ها نشان می دهد، هنوز صورت مالی حسابرسی شده چند خودرو شامل کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس در سازمان حمایت تکمیل نشده است تا با ارسال این اطلاعات به شورای رقابت روند قیمت گذاری این محصولات انجام گردد.

4 خرداد 1402

معرفی همراه اول به عنوان بهترین سرمایه گذار حوزه نوآوری

حرکت اول به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه گذار شرکتی در زیست بوم نوآوری و کارآفرینی شد.

20 اردیبهشت 1402

این هیوندای 2023 در ایران هواداران دو آتشه دارد!

هیوندای ورنا که ما ایرانیان از اواسط دهه 80 با آن آشنا شدیم، به عنوان خودرویی با کیفیت و خانوادگی محسوب می شد. حالا در این هفته، جدیدترین مدل آن در بازار هند با نام ورنا رونمایی شده است.

3 فروردین 1402

وزیر نفت: هیچ گونه افزایش قیمت بنزین نداریم

وزیر نفت گفت: دولت و مجلس هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

13 اسفند 1401

وزارت خارجه: ایران به زودی اتحادیه اروپا را تحریم می نماید

کنعانی در واکنش به تحریم های اعلام شده از سوی اتحادیه اروپایی در مورد شهروندان جمهوری اسلامی ایران و بعضی مؤسسات کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحریم های اخیر اتحادیه اروپا لیست تحریم های متقابل خود را به زودی اعلام می نماید.

2 اسفند 1401
تعداد: (626)