چرا باید برای هدایای سال نو سالنامه ها را انتخاب کنید؟

به گزارش تاورنا، اگر می خواهید کسب وکار خود را به شیوه ای مالی و مؤثر توسعه دهید، سررسید راهی عالی برای پیشرفت می باشد. با فرا رسیدن سال نو، سالنامه ها در میان هدایای تبلیغاتی پیشرو هستند. با استفاده از آن ها به مشتریان خود اطلاع می دهید که دوست دارید یک رابطه تجاری دوجانبه سودمند، ایجاد کنید. آن هاه با اثر تبلیغاتی شما، برند شما را مورد توجه قرار می دهد و شما را برای 12 ماه کامل، و یا گاهی بیشتر، در فکر نگه می دارد. وقتی هزینه را در این مدت زمان تقسیم می کنید، قیمت هر کدام تقریباً هیچ به نظر می رسد، اما این کار یک سرمایه گذاری طولانی مدت است.

چرا باید برای هدایای سال نو سالنامه ها را انتخاب کنید؟

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید؟

چرا باید سالنامه های تبلیغاتی سفارشی را انتخاب کنید؟

با ظهور تبلیغات برنامه ای، ردیابی چشم و فراموش نکردن موقعیت جغرافیایی هوشمند، ممکن است در خصوص ارتباط اشیاء تبلیغاتی شخصی سازی شده برای مشتریان خود تردید داشته باشید؟

با این حال، چه چیزی می تواند منطقی تر از شخصی سازی اشیاء مورد استفاده روزانه، در رنگ های شرکت یا کسب و کار شما باشد. مخصوصاً از آنجایی که این اشیاء بیشتر قابل مشاهده خواهند بود و می توان در طول یک روز کاری معمولی از آن ها به تعداد غیرقابل محاسبه استفاده کرد؟ به لطف این پتانسیل دید بزرگ است که اشیاء تبلیغاتی مؤثرتر از بازاریابی اینترنتی هستند. دومی تمایل به بی نظمی بیشتری دارد. سالنامه های تبلیغاتی به بخشی جدایی ناپذیر از محیط کاری مشتری شما تبدیل می گردد، در حالی که تبلیغات برنامه ای تنها به صورت لحظه ای روی صفحه نمایش قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { فهرست قیمت چاپ روبان فوری }

5 علت که بازاریابان برای هدایای سال نو سالنامه تبلیغاتی را انتخاب می نمایند؟

مدیران بازاریابی در سراسر کشور به شما خواهند گفت که هدایای تبلیغاتی بازاریابی واقعاً برای افزایش دیده شدن و برجستگی یک نام تجاری، در یک صنعت خاص کار می نمایند. خواه این اقلام تبلیغاتی در یک نمایشگاه تجاری به عنوان جزوه ای برای مشتریان و مشتریان بالقوه استفاده شوند، یا در طول یک کمپین پستی با حجم بالا برای مشتریان یا مشتریان احتمالی ارسال شوند، هدایای تبلیغاتی کار می نمایند. و تعداد کمی محصولات تبلیغاتی وجود دارند که به میزان سالنامه های تبلیغاتی با کیفیت بالا موثر هستند.

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

چرا سالنامه های تبلیغاتی موثر هستند؟

سالنامه ها در سطح جهانی، درخواست دارند

یکی از بزرگ ترین دلایل استفاده از سالنامه های تبلیغاتی در رویداد بازاریابی بعدی این است که برای افراد تقریباً از هر صنعت یا خط کسب وکاری، جذابیت جهانی دارند. همه از نوعی ابزار سازمانی استفاده می نمایند، و سالنامه یک وسیله رایج در ادارات و خانه ها در سراسر کشور است. سالنامه سفارشی را متناسب با احتیاجها و برای سلیقه های مختلف چاپ کنید. بنابراین هم کسب و کار خود را بهبود خواهید داد، و هم برای گیرنده، نیز احترام قائل خواهید شد.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

سالنامه ها کاربردی هستند

تقویم ها مفید هستند. صرف نظر از صنعتی که آن را هدف قرار می دهید، آن ها به نقاط تماس بیشتری بین محصول تبلیغاتی شما (که نام کسب و کار، لوگو یا اطلاعات تماس شما را به طور برجسته نشان می دهد) و مشتری تبدیل می گردد. به این فکر کنید که یک فرد عادی چند بار در روز به سالنامه یا تقویم رومیزی خود مراجعه می نماید. هر یک از این نگاه ها برابر است با زمانی که مشتری یا مشتری بالقوه به کسب و کار یا سازمان شما فکر می نماید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

سالنامه ها قدرتمند هستند

هر شخصی می تواند یک تقویم یا سالنامه روی میز خود داشته باشد، و حتی یکی را به دیوار آویزان کند، یکی در یک قسمت مشترک از دفتر کار و حداقل یکی در خانه داشته باشد. با توجه به محصولات بازاریابی تبلیغاتی، یک فرد به چند زنجیره کلید احتیاج دارد؟ احتمالا فقط یکی، می توانید چندین تقویم تبلیغاتی (شاید حتی تم های متنوعی در میان تقویم ها) برای قرار دادن در خانه و محل کار به مشتریان یا مشتریان احتمالی خود ارائه دهید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

سالنامه ها از نظر مالی به صرفه می باشند

میانگین قیمت یک تقویم دیواری سفارشی و تبلیغاتی مبلغ بسیار مناسبی دارد. با این سرعت، تعداد مشتریان بالقوه، مشتریان فعلی و تصمیم گیرندگان صنعت که می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید، عالی می باشد. یک سرمایه گذاری نسبتاً میانه می تواند شما را قادر سازد صدها مشتری را به طور همزمان پوشش دهید. تصور کنید که فراوری یک تبلیغ سنتی چقدر هزینه دارد. سپس، فکر کنید که چقدر می توانید به طور خاص با پایگاه مورد نظر خود با چه میزان هزینه، ارتباط برقرار کنید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2027

به "چرا باید برای هدایای سال نو سالنامه ها را انتخاب کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید برای هدایای سال نو سالنامه ها را انتخاب کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید